اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان قم:

نیروی انتظامی با تکیه به علم روز امنیت را فراهم می‌کند

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فضای مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: نیروی انتظامی با تمسک به علم روز امنیت را فراهم می‌کند.

نیروی انتظامی با تکیه به علم روز امنیت را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا اسدی در این مراسم که با حضور اساتید دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار شد، اظهار داشت: پلیس فتا یعنی پلیسی جوان در نیروی انتظامی که بسیار پرقدرت است، این قدرت به دلیل جمع‌آوری و پردازش اطلاعات است که این نیرو را سرآمد کرده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات با علمی که دارند برای کشف جرائم توسط سیستم‌های در اختیار، اطلاعاتی کسب و جرائم را کشف می‌کنند.

اسدی با بیان اینکه پلیس در فضای مجازی به راحتی مجرمان را شناسایی می‌کند، ادامه داد: نیروی انتظامی با تمسک به علم روز و شعار «رفتار مردم، رفتار مجرمانه و رفتار پلیس» توانسته امنیت را فراهم کرده و با این هجمه دشمن مقابله کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این حرکت، ‌یک حرکت دانشگاهی است و دانشگاه از رشته‌های مختلفی تشکیل شده که می‌تواند نیروی انتظامی را در پیشگیری از جرائم یاری کند، گفت: نیروی انتظامی علومی میان رشته‌ای است و از تمام علوم برای رسیدن به حقیقت استفاده می‌کند.

انتهای پیام/2258/ی/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول