اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری مسابقات شنای نونهالان در ارومیه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان آذربایجان غربی از برگزاری مسابقات شنای نونهالان همزمان با پنجمین روز از هفته کودک در ارومیه خبر داد.

برگزاری مسابقات شنای نونهالان در ارومیه

فریدون سیدمصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع، پنجمین روز از هفته کودک را که با عنوان «روز کودک و رسانه» نام گرفته است در آذربایجان غربی گرامی می‌داریم.

وی در این راستا به پخش فیلم و انیمیشن‌های کانون پرورش فکری کودک و نوجوان اشاره کرد و افزود: به مناسبت روز کودک و رسانه اعضای برگزیده بین‌المللی و کشوری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان نیز در شبکه استانی معرفی می‌شوند.

سیدمصطفوی به اهم دیگر برنامه‌های امروز هفته کودک در استان اشاره کرد و گفت: مسابقات شنای نونهالان امروز در استخر شهرداری ارومیه برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مسابقات شطرنج دانش‌آموزی، در سالن شطرنج تختی ارومیه اشاره کرد و گفت: همایش دوچرخه‌سواری کودکان نیز در سالن غدیر ارومیه برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان آذربایجان غربی به برگزاری جشنواره قرآنی و ورزشی مخصوص پسران در این روز اشاره کرد و گفت: این جشنواره‌ها به همت کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در سراسر استان برگزار می‌شود.

سیدمصطفوی به تأثیر اجرای برنامه‌های مختلف در هفته کودک اشاره کرد و گفت: گرامیداشت این هفته سبب یادآوری مسئولیت مسئولان اجرایی در قبال کودکان می‌شود که خود عاملی در افزایش انگیزه کودکان و حس خودباوری آنان در جامعه می‌شود.

وی از وجود برنامه‌های متعددی نیز در دو روز پایانی هفته کودک در استان خبر داد و گفت: در روزهای گذشته نیز برنامه‌های متعدد و متنوعی در قالب برگزاری جشن‌ها و مسابقات مختلف ورزشی و هنری در شهرستان‌های مختلف استان به اجرا در آمده است که با استقبال گسترده کودکان و خانواده‌ها همراه بوده است.

سیدمصطفوی تصریح کرد: تلاش شده است تا در برنامه‌های مختلف این هفته، علاوه بر در نظر گرفتن بحث سرگرمی و جذابیت در اجرای برنامه‌ها، بار آموزشی آن‌ها نیز از ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/61006/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول