اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس:

عشایر وفادار به انقلاب اسلامی و رهبری هستند

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه عشایر وفادار به انقلاب اسلامی و رهبری هستند، گفت: وظیفه مسئولان پس از خلق حماسه سیاسی، برای جامعه عشایری تسریع در روند اجرایی زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی است.

عشایر وفادار به انقلاب اسلامی و رهبری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ممسنی، سردار سیروس سجادیان پنجشنبه‌شب در جشنواره ورزشی بومی محلی در این شهرستان در سخنانی اظهار داشت: پلیس جامعه‌محور، اجتماعی و فرهنگی برای برای رسیدن به اهداف خود، که برقراری امنیت و آسایش اقشار جامعه است، از تمام توان و ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از عشایر مانند قوم لر در نیروی انتظامی شاغل بوده و همپای دیگر نیروهای جان‌برکف، در حفظ و حراست از میهن اسلامی و نیز در برقراری امنیت اجتماعی پیشگام هستند.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان داشت: عشایر غیور از سرحدات این مرز و بوم حراست و حفاظت کرده، و در جنگ تحمیلی نیز با تقدیم ده‌ها شهید و جانباز دین خود را به انقلاب اسلامی و رهبری ادا کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان ممسنی نیز در این جشنواره ورزشی، بومی و محلی طی سخنانی اظهار داشت: تمام ماموریت‌ها و فعالیت‌های نیروی انتظامی، برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و برقراری امنیت و آسایش است.

حجت‌الاسلام مهدی رحمانی خاطرنشان کرد: عشایر لر از دیرباز پرچمدار مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی بوده‌اند و در دوران جنگ تحمیلی و حضور در حماسه سیاسی و پیروی از ولایت بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و رهبری به اثبات رسانیده‌اند. 

در ادامه این آیین برنامه‌های متنوعی شامل اسب‌سواری، کشتی محلی و طناب‌کشی توسط عشایر اجرا شد.

به گزارش فارس، فرمانده انتظامی فارس پس از قرائت فاتحه بر قبور شهدا به اتفاق معاونان خود از خانواده شهید بهمن باغنده و رحمان زمانلو، از کارکنان نیروی انتظامی شهرستان ممسنی که هنگام انجام وظیفه دچار بیماری شده بودند، دیدار کرد و برای رفع مشکلات آنان دستور پیگیری داد.

انتهای پیام/2448/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول