اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نویسنده و کارگردان دوباره پرواز خواهی کرد:

دوباره پرواز خواهی کرد حامی محیط زیست /محیط زیست حامی فیلم ما نشد

نویسنده و کارگردان دوباره پرواز خواهی کرد گفت: این فیلم حامی محیط زیست است اما محیط زیست حامی فیلم ما نشد.

دوباره پرواز خواهی کرد حامی محیط زیست /محیط زیست حامی فیلم ما نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نشست پرسش و پاسخ فیلم دوباره پرواز خواهی کرد، امشب برگزار شد، کارگردان این فیلم تنها کسی بود که از عوامل این فیلم در نشست حضور داشت.

هوشنگ پرویزپور نویسنده و کارگردان دوباره پرواز خواهی کرد، در نشست پرسش و پاسخ اظهار کرد: فیلم دوباره پرواز خواهی کرد، در مدت 125 دقیقه ساخته شده است، اما مسئولان جشنواره فیلم را در حد یک فیلم 90 دقیقه‌ای برای جشنواره می‌خواستند.

وی افزود: به همین دلیل مجبور بودیم قسمت‌های زیادی از آن را حذف کنیم، در این فیلم قو سمبل عشق است و لحظاتی که قو به سمت بچه در حرکت است، اصلا عمدی نبوده است و قو بداهه این کار را انجام می‌دهد.

این کارگردان ادامه داد: این فیلم 103 دقیقه زمان دارد و در قسمت فیلم‌های 90 دقیقه‌ای اکران شد، ممکن است قسمت‌های حذف شده از آن در زمان اکران عمومی اضافه شود.

وی گفت: در فیلمنامه نویسی اگر فیلمنامه در زمان حذف نلنگد یعنی فیلمنامه نیست، به همین دلیل با حذف شدن صحنه‌هایی از فیلم ناقص شد.

پرویزپور با تأکید بر اینکه صد درصد به اکران عمومی فیلم فکر می‌کنم، ادامه داد: برای ساخت این فیلم به دنبال گیشه نبوده‌ام، به همین دلیل حتی در حد 4 سینما هم که شده این فیلم را اکران عمومی می‌کنم.

وی گفت: با توجه به اینکه، این فیلم در حمایت از محیط زیست بوده است اما حمایتی از جانب نهادهای دولتی از ما به عمل نیامد و من فیلم را با هزینه شخصی خود ساختم.

این نویسنده و کارگردان گفت: در این فیلم همچنین تفاوت میان برخورد با حیوانات در آمریکا و در ایران را به تصویر کشیده‌ام.

انتهای پیام/63019/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول