اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارابینیان:

بازی سختی با شهرداری یاسوج داریم

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان گفت: بازی سختی با شهرداری یاسوج داریم.

بازی سختی با شهرداری یاسوج داریم

ساموئل دارابینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج پیش از بازی تیم‌های شهرداری یاسوج و گیتی‌پسند در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار کرد: امروز در فوتبال دیگر نمی‌توان گفت چه تیمی سخت و چه تیمی آسان است.

سرمربی تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان ابراز داشت: تیم ما آماده رویارویی با هر تیمی در لیگ دسته اول فوتبال کشور است و به نام تیم‌ها زیاد فکر نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه از تیم فوتبال شهرداری یاسوج شناخت نسبی دارم افزود: این تیم در خانه از حمایت تماشاگر هم برخوردار است که امتیاز خوبی برای آنها به شمار می‌رود.

هادی برگی‌زر سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج هم در گفت‌وگو با فارس پیش از این دیدار اظهار کرد: هر چه رو به جلوتر می‌رویم تیم فوتبال شهرداری یاسوج بهتر خواهد شد و در بازی قبلی خود در اهواز هم این گونه بود.

وی گفت: هر چند کمبودهایی در تیم ما ممکن است وجود داشته باشد و در برخی پست‌ها بازیکنان مورد دلخواه را نداشته باشیم اما تا ترمیم آن با همین بازیکنان کار خود را با قدرت ادامه می‌دهیم.

برگی‌زر با قدردانی از مجموعه شهرداری و شورای شهر یاسوج در پاسخ به این سئوال که آیا عزمی در مدیران شهرداری برای تیم‌داری و حمایت از این تیم می‌بینید، تصریح کرد: من به صورت مستقیم با دو نفر در مدیریت تیم تماس دارم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: این دو نفر یکی مهندس جاوید مدیرعامل تیم و دیگری آقای فرجی سرپرست هستند که هر دو برای موفقیت تیم فوتبال شهرداری یاسوج از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند و به موفقیت تیم می‌اندیشند.

برگی‌زر تصریح کرد: این‌ها برای موفقیت تیم همه گونه همکاری با ما تاکنون داشته‌اند و فکر نمی‌کنم که در ادامه هم بی‌انگیزه شوند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج از گیتی‌پسند به عنوان یکی از تیم‌های خوب لیگ دسته اول فوتبال کشور نام برد که حریف قدری برای شهرداری است اما تأکید کرد برای بازی فردا با همه توان برای کسب سه امتیاز به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/2571/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول