اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

انقلاب اسلامی ایران ابهت ابرقدرت‌ها را شکست/پیام شهدا خدمت است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: انقلاب اسلامی در ایران کرامت و اقتدار ایران و ایرانی را ارتقا بخشید و ابهت ابر قدرت‌ها به ویژه آمریکا را شکست.

انقلاب اسلامی ایران ابهت ابرقدرت‌ها را شکست/پیام شهدا خدمت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پلدختر، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی عصر امروز در مراسم نخستین کنگره ‌‌شهدای پلدختر گفت:‌ ملت متحد ایران در سایه توجهات امام عصر (عج) و رهبری هوشمندانه رهبری انقلاب اسلامی و خون شهدا توانست نظام اسلامی را جایگزین حکومت هزار ساله ستم‌شاهی کند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در ایران کرامت و اقتدار ایران و ایرانی را ارتقا بخشید و ابهت ابر قدرت‌ها به ویژه آمریکا را شکست.

امام جمعه بندرعباس احیای ارزش‌های دینی نظیر شهادت طلبی، جهاد در راه خدا، عزت اسلامی، استقلال و قطع وابستگی‌ها، خدمت‌رسانی بی‌منت و خالصانه، تولید، وحدت و یکپارچگی را از آثار و نتایج شهادت شهیدان عنوان کرد و افزود: پیام شهدا اطاعت از رهبری، وحدت و انسجام و دلسوزی و توجه مدیران به ویژه استاندار در جهت رفع مشکلات مردم و رفع محرومیت از چهره استان و نظارت بر کار مسئولان است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند، گفت: دشمنان سعی دارند، با توطئه و ابتذال فرهنگی جوانان را از فرهنگ شهادت دور کنند و بنیان خانواده‌ها را از هم بپاشند.

کنگره سراسری سرداران و 312 شهید ‌پلدختر با حضور آیت‌الله نعیم‌آبادی، عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه و امام جمعه هرمزگان، استاندار لرستان و مدیران کل دستگاه‎های اجرایی و اداری استان و همچنین ائمه جمعه استان‎های ایلام و خوزستان در محل ورزشگاه شهید سرمالیان شهر پلدختر سالن ورزشی شهید حسن نعمتی برگزار شد.

آشنایی بیشتر نسل جوان منطقه با مقام و عظمت شهدای انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری این کنگره سراسری در پلدختر اعلام شده است و از برنامه‌های جنبی این کنگره می‌توان به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، خاطره‌نویسی، قرائت دکلمه و مقاله، پخش کلیپ، جمله‌ای برای شهید نوشتن، اشاره کرد.

همچنین، در این کنگره از سرداران و 312 خانواده معظم شهید شهرستان پلدختر با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

گفتنی است، شهرستان پلدختر در زمان جنگ تحمیلی بیش از 80 مرتبه بمباران شده است.

انتهای پیام/85009/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول