اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز تعالی معنوی کوثر:

مسلمانان باید اهل بصیرت و صبر باشند

رئیس مرکز تعالی معنوی کوثر با اشاره به اینکه امام علی (ع) فرمودند که مسلمانان باید اهل بصیرت و صبر باشند، گفت: آنچه که حیات ما را در نظام جمهوری اسلام بیمه کرده است، بصیرت و صبر بود.

مسلمانان باید اهل بصیرت و صبر باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار جواد ملکی که ظهر امروز در همایش حبیب دل‌ها سخنرانی می‌کرد، با اشاره به 4 جلد منتشر شده از حبیب دل‌ها گفت: ما برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا باید تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه امام علی (ع) فرمودند که مسلمانان باید اهل بصیرت و صبر باشند، بیان کرد: آنچه که حیات ما را در نظام جمهوری اسلام بیمه کرده است و شهید لکزایی به واسطه آنها شد حبیب دل‌ها، بصیرت و صبر بود.

رئیس مرکز تعالی معنوی کوثر با بیان اینکه فقط با بصیرت و بدون صبر نمی‌توان همیشه پرچمدار نظام بوده و برای نظام تلاش کنید، گفت: شهید لکزایی علاوه بر بصیرت صبر نیز داشتند و در این راهی که در پیش گرفته بودند، استقامت می‌کردند.

وی مطرح کرد: اگر رهبری امام معصوم باشد ولی مردم اهل بصیرت و صبر نباشند، رهبر خانه‌نشین خواهد شد.

ملکی با اشاره به خانه‌نشینی امام علی(ع) گفت: مردم زمان امام علی(ع) بصیرت و صبر نداشتند و موجب خانه‌نشینی امام شدند و به همین دلیل است که امام فرمود مردم ما از مردم زمان پیامبر (ص) و امام علی(ع) بهتر هستند.

وی با اشاره به روایتی از امام(ره) بیان کرد: اگر ملت ایران از همه اصول و موازین اسلامی و انقلابی خود کوتاهی کنند و اسلام را فراموش کنند آن زمان ممکن است جهانخواران او را به عنوان یک ملت ضعیف بشناسند و خود را آقا و ملت ایران را برده بخوانند.

انتهای پیام/2258/ح20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول