اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار قم در امور بانوان مطرح کرد

اهتمام ناشران به تولید کتب کودکان و نوجوانان به صورت دیجیتال

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خواستار عرضه کتب کودکان و نوجوانان به صورت دیجیتال و با زبان روز به ویژه در استان قم شد.

اهتمام ناشران به تولید کتب کودکان و نوجوانان به صورت دیجیتال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، معصومه ظهیری پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتب کودک و نوجوان ناشران استان قم که در نگارخانه شهید آوینی این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: کتب کودکان و نوجوانان باید با ادبیات خاص آنها و با زبان روز و مورد پسند نگاشته شود تا هرچه بیشتر و بهتر مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گیرد.

وی بر ضرورت استمرار برنامه‌ها و اقدامات در حوزه نشر کودکان و نوجوانان در همه ایام سال تاکید کرد و گفت: رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب استان قم باید در زمینه رشد و بالندگی ادبیات کودکان و نوجوانان همکاری و مشارکت داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در پایان با بیان اینکه باید در زمینه پر کردن خلاء دینی و مذهبی در حوزه نشر کتب کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی شود، خاطرنشان کرد: در این خطه مقدس ظرفیت‌ها و توانمندی گسترده‌ای برای تولید و نشر کتب کودکان با محتوای غنی و ظاهری مناسب و جذاب وجود دارد که باید از آنها به نحو احسن استفاده کنیم.

انتهای پیام/2258/ل10/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول