اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 6 قم عنوان کرد

اجرای 88 پروژه در منطقه 6 قم طی مدت 6 ماه

شهردار منطقه 6 قم گفت: در مدت شش ماهه نخست سال جاری 88 پروژه عمرانی را آغاز کرده و 85 درصد این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده‌اند.

اجرای 88 پروژه در منطقه 6 قم طی مدت 6 ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیین افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 38 پروژه عمرانی، خدماتی، و رفاهی منطقه 6 قم با اعتباری بالغ بر 245 میلیارد ریال با حضور آیت‌الله میرعظیمی، امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، دلبری شهردار کلانشهر قم، اعضای شورای اسلامی شهر قم و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

شهردار منطقه 6 قم در این مراسم با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: نخستین موضوع حماسه سیاسی بود که با برگزاری انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری به فضل خدا محقق شد.

وی با اشاره به برنامه‌ شهردار کلان‌شهر قم در خصوص تحقق حماسه اقتصادی تصریح کرد: در این راستا تاکید شهردار قم تحقق برنامه بودجه‌ای یک ساله شهرداری طی مدت شش ماه بود که همه مناطق شهرداری کمر همت بسته و با انجام تعهدات خود در این زمینه روسفید شدند.

ابوالفضل رسولی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه منطقه 6 شهرداری قم با کمترین نیرو و امکانات، بهره‌گیری از نیرو‌های جوان را در دستور کار خود قرار داده است، یادآور شد: ما توانستیم طی مدت شش ماهه نخست سال جاری 88 پروژه عمرانی را در سال 92 آغاز کنیم که 85 درصد این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده‌اند و ان‌شاءالله مابقی پروژه‌ها با کمک همکارانمان در حوزه معاونت فنی و عمرانی عملیاتی و اجرایی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از پروژه‌های مورد افتتاح پرداخت و تامین روشنایی بلوارهای همت، بعثت و شهید صیاد شیرازی به طول 4 هزار و 100 متر را از جمله این پروژه‌ها اعلام کرد و گفت: از صفر تا صد این برق‌رسانی‌ها با شهرداری بوده که با اعتباری بالغ بر 4 و نیم میلیارد ریال وطی مدت 4 ماه اجرا شده است.

شهردار منطقه 6 قم در ادامه افتتاح و بهره‌برداری از بوستان‌های حکمت و مسافر، بهره‌برداری از فاز 2 بلوار بعثت، احداث تقاطع بلوار حضرت معصومه(س) با اتوبان امام علی(ع)، بهره‌برداری از خیابان 30 متری بشارت، ترمیم و اصلاح آسفالت خیابان سلامت، احداث و تکمیل 16 متری اول و دوم شهرک کامکار، ساخت و تکمیل ساختمان اداری شهرداری منطقه 6، پروژه تعریض و بازگشایی خیابان شهید فهیمی، بازگشایی معابر منطقه 6 و تعریض و بازگشایی خیابان 45 متری کارگر را از مهمترین پروژه‌های مورد بهره‌برداری اعلام کرد.

انتهای پیام/2258/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول