اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان سمنان:

فضای سبز لکه‏ای در جاده سمنان ـ مشهد ایجاد شود

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی استان سمنان، باید فضای سبز لکه‏ای در جادهه سمنان ـ مشهد ایجاد شود.

فضای سبز لکه‏ای در جاده سمنان ـ مشهد ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، سردار محمدرضا میرزایی ظهر امروز هم‏زمان با هفته نیروی انتظامی در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی استان سمنان باید فضای سبز لکه‏ای در جاده‏ سمنان- مشهد ایجاد کنیم تا از خشکی حاکم بر جاده کاسته شود.

میرزایی گفت: احساس امنیت بزرگ‏ترین محرک در توسعه و ترقی جامعه است و‌ نباید در جامعه از مسائل امنیتی غافل شویم، بلکه باید سعی کنیم تا عاقلانه و مدبرانه با نابه‏سامانی‌ها و مسائل ضد امنیتی برخورد داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطر نشان کرد: تأمین امنیت کشور نیازمند مشارکت همگانی بوده و امنیت جمهوری اسلامی بر دوش مردم استوار است و امنیت پایدار فقط با مشارکت مردم و پلیس میسر می‌شود.

رئیس پلیس سمنان حفظ اعتقادها نسبت به دین و ولایت را سبب یأس دشمنان و بدخواهان نظام عنوان کرد.

میرزایی مردم‌داری با نگاه مثبت و دلسوزی را از اصول اساسی در هر کاری عنوان کرد و نقش آن در برنامه‌های نیروی انتظامی را مهم خواند.

وی گفت: مردم‌داری مفهوم وسیعی دارد؛ مردم‌داری می‌تواند در قالب نگاه مهربان، لبخند و در آغوش قرار دادن متجلی شود و هم می‌تواند عصبانیت، سیلی ‌زدن و خشونت نیز باشد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: فرهنگ‏سازی در جامعه یکی دیگر از نیازهای اساسی در تأمین امنیت بوده و این مهم نیز باید از قشرهای عظیم و مختلف جامعه شروع و پایه‌ریزی شود.

میرزایی با بیان اینکه نیروی انتظامی در حال حاضر ادامه‌دهنده راه امام خمینی (ره) و شهدا در کشور است، ادامه داد: در شرایطی که دولت‌های بیگانه با شدیدترین هجوم‌های خود به دنبال آسیب به نظام هستند، طوری باید رفتار کرد که حس مشارکت عمومی و وحدت در تمام زمینه‌ها به ویژه امنیت حفظ شود.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول