اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

پیشرفت‌های ایران اسلامی به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی است

استاندار آذربایجان غربی گفت: پیشرفت‌های کنونی ملت ایران و دستاوردهای بزرگ آن به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

پیشرفت‌های ایران اسلامی به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس قوه قضائیه با نخبگان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌‌های آذربایجان غربی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی هویت و ارزش خود را که در دوران شاهان سرکوب شده بود احیا کرد و با رهبریت امام خمینی(ره) این هویت را به جایگاه اصلی خود بازگرداند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع جوانان و فرهیختگان در پیشرفت و توسعه کشور، افزود: اگر جوانان کشور بیش از پیش با اسلام آشنا شوند، راه‌های شکوفایی و عظمت به روی ملت ایران گشوده می‌شود و سبب فتح قله‌های رفیع علم در کشور می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به کارنامه شکوهمند نظام اسلامی که بیش از سه دهه از آن می‌گذرد، گفت: تاکنون اتفاقات مبارکی در کشور روی داده و گام‌های بزرگی در کشور برداشته شده است که این اقدامات بزرگ به برکت نظام اسلامی و رهبری عاقلانه ولایت فقیه در طول 34 سال پس از انقلاب آن صورت گرفته است.

جلال‌زاده بر لزوم تأمین امکانات و خواسته‌های نخبگان جامعه تأکید کرد و افزود: با فراهم کردن زمینه‌های پیشرفت و شکوفایی این فرهیختگان باید میثاق هایی را که با امام و رهبری بسته‌ایم تا پای جان حفظ کنیم و برای تحقق آنها تلاش کنیم.

در ادامه تعدادی از نخبگان و مخترعان استانی به بیان دیدگاه‌های خود در ارتباط با مسائل و مشکلات نخبگان در جامعه و جایگاه آنان در کشور پرداختند که بسترسازی سیستماتیک مناسب برای حمایت مالی و معنوی بیش تر به نخبگان، آسان سازی قوانین و مقررات دست‌وپاگیر که قدرت حرکت را از این قشر گرفته است، اتخاذ راهکارهای حمایتی در قبال مخترعان، حمایت قاطع قوه قضائیه از نخبگان از اهم خواسته‌های آنان از مقام عالی قضایی کشور در این دیدار بود.

تأسیس دفتر حمایت از حقوق نخبگان از دیگر پیشنهاد نخبگان بود که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/61006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول