اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران:

تمام قلیان‌سراهای مازندران باید ساعت 12 شب بسته شود

فرمانده انتظامی مازندران گفت: تمام قلیان‌سراها باید ساعت 12 شب بسته شود.

تمام قلیان‌سراهای مازندران باید ساعت 12 شب بسته شود

 به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان ساری،مسعود جعفری‌نسب پیش از ظهر امروز در همایش نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در حسینه عاشقان ساری با بیان اینکه اداره کردن یک استان و شهر نیاز به انسجام، همبستگی و مساعدت بین سازمان‌های مختلف و مردم دارد، اظهار داشت: در تشکیلات خود انسجام را ایجاد کنیم.

وی افزود: این انسجام در گذشته و حال بوده و در آینده نیز  این انسجام را پیگیری می‌کنیم و اگر بین نیروها انسجام باشد 90 درصد امنیت در جامعه برقرار می‌شود.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران ادبیاتی را در دنیا مطرح کرده که نجات بخش دنیا است، گفت: مردم دنیا نسبت به این ادبیات اقبال نشان دادند تنها سران کشورها به دنبال سرکوب کردن آن هستند.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: امروز ملت‌ها از جور استکبار جهانی خارج می‌شوند، روشنی و چراغ در حال شکل‌گیری است و ایران اسلامی روشن‌کننده و چراغ فروزان بوده است و نقش شهدا و امام (ره)در این مسیر مشهود است.

وی بیان داشت: در تمامی استان‌های کشور امنیت مطلوبی برقرار است و این انسجام به وجود آمده در نیروهای مسلح، امنیتی و اطلاعاتی برگرفته از خط ولایت فقیه است.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: کشورهای همجوار برای تامین امنیت داخلی دچار چالش هستند و امنیت در کشور ما مثال‌زدنی است و اشرافیت اطلاعاتی و انتظامی و نظامی در مرزهای کشور ما بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه ما نباید از وجود این امنیت دچار غرور شویم، اذعان داشت: دشمن هر روز به فکر توطئه است و باید از ظرفیت‌ها برای پایداری،ماندگاری و امنیت تلاش کنیم.

جعفری‌نسب به حضور سپاه و بسیج در تمام محله‌ها اشاره کرد،گفت: در تمام محله‌ها پایگاه بسیج و سپاه حضور دارند و پذیرفتنی نیست که امنیت و آرامش وجود نداشته باشد.

فرمانده انتظامی مازندران متذکر شد: قلیان‌سراها باید ساعت 12 شب بسته شود تا از جرائم کاسته شود و تمام خانه‌های مجردی در استان شناسایی شدند.

انتهای پیام/86016/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول