اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه جشنواره فیلم کودک عنوان شد

سهراب در لنز دوربین کدام کارگردان خواهد نشست/علی قوی‌تن یا جلال فاطمی

دو کارگردان مطرح سینما خبر از ساخت فیلمی از زندگی نامه سهراب سپهری داده‌اند، باید دید ساخت این فیلم توسط علی قوی‌تن به واسطه شباهت و یا توسط جلال فاطمی به واسطه نسبت خانوداگی با سهراب سپهری ساخته می‌شود.

سهراب در لنز دوربین کدام کارگردان خواهد نشست/علی قوی‌تن یا جلال فاطمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی قوی تن کارگردان مطرح سینما که شباهت زیادی نیز به سهراب سپهری دارد به واسطه فیلم آفتاب، مهتاب، زمین در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان حضور دارد، وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان خبر از ساخت فیلمی در خصوص زندگی نامه سهراب سپهری داد و افزود: به دلیل شباهتی که به سهراب دارم همه مرا با این نام می‌شناسند.

وی افزود: بیشتر اوقات زمانی که در خیابان در حال تردد هستم مردم از من می‌خواهند که با آنها عکس بگیرم، زمانی که می‌پرسم آیا مرا می‌شناسید، در جواب می‌گویند نه به خاطر شباهتت به سهراب دوست داریم با ما عکس بگیرید.

این کارگردان سینما ادامه داد: به همین دلیل تصمیم گرفتم که زندگی‌نامه سهراب را بسازم  و در حال حاضر مرحله تحقیقات آن تمام شده است و در آینده ساخت این فیلم را کلید می‌زنم.

اما در نشست پرسش و پاسخ فیلم بچگیتو فراموش نکن به کارگردانی جلال فاطمی، محمدحسن نجم به نیابت از وی گفت: جلال فاطمی در حال فراهم آوردن مقدمات ساخت فیلم سهراب سپهری است و به همین جهت به اصفهان نیامده است.

نجم سپس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: آقای فاطمی قبلاً مستند سهراب سپهری را ساخته است و چون خواهرزاده سهراب سپهری نیز هست، اشراف کامل به زندگی سهراب دارد و پروانه ساخت فیلم را گرفته است.

وی ادامه داد: آقای قوی‌تن هنوز پروانه ساخت نگرفته است اما آقای فاطمی مقدمات این کار را فراهم آورده است و می‌خواهد فیلم سینمایی زندگی سهراب را بسازند.

این هنرمند کشورمان گفت: این فیلم زندگی سهراب است که برخی از خاطرات آن برای مردم زنده می‌شود و من در مورد جزئیات آن اطلاعاتی ندارم و آقای فاطمی باید خودشان در این مورد حرف بزنند.

انتهای پیام/63019/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول