اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

استقبال و بدرقه مردم ایلام از استانداران جدید و سابق

شماری از اقشار مختلف استان ایلام با نصب بنر از استانداران جدید و سابق ایلام استقبال و بدرقه کردند.

استقبال و بدرقه مردم ایلام از استانداران جدید و سابق

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بیشتر معابر اصلی و خیابان‌های شهر ایلام مملو از بنرهای استقبال از محمدرضا مروارید استاندار جدید و تقدیر از زحمات حدود یک ساله عباس‌زاده مشگینی استاندار سابق ایلام شده است.

مردمان استان ایلام به خوبی به یاد دارند که نظیر چنین رفتاری در گذشته و در انتصاب استانداران پیشین استان ایلام استقبال و بدرقه در این چنین حجمی بی‌سابقه است.

مردم استان ایلام از قشرهای مختلف جهادگران، ستادهای مردمی دکتر روحانی، اصناف، بازاریان، خانه مطبوعات، شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام و همه و همه به صورت خودجوش عده‌ای از ورود محمدرضا مروارید استاندار جدید از هیئت دولت تقدیر کرده و عده‌ای نیز از زحمات بی‌دریغ و بی‌شائبه محمود عباس‌زاده مشگینی استاندار سابق تقدیر کرده‌اند.

آنچه مسلم است همه مردم استان ایلام منتظر روز تودیع و معارفه بوده که رسم ادب و احترام که تنها یکی از ویژگی‌های بارز این مردمان است را به نمایش بگذارند.

مردم این دیار هیچگاه زحمات مدیران دلسوز خود را فراموش نکرده و در راستای تکریم آنها هرچه در توان داشته باشند، مضایقه ندارند.

سال پیش در چنین روزهایی محمود عباس‌زاده مشگینی به عنوان استاندار یازدهم استان و آخرین استاندار دولت دکتر احمدی‌نژاد وارد استان ایلام شد.

در روزهای نخست این تغییر مشگینی بدون تعلل و کوتاهی وارد حوزه‌های فعالیت در بخش‌های مختلف استان ایلام شد.

در گام نخست به اذعان مسئولان ارشد وزارت کشور سه انتخابات بزرگ ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی را به خوبی مدیریت کرد و در بین استان‌های کشور چه قبل از برپایی و در مانور انتخابات و چه در حین برگزاری انتخابات، عنوان ممتاز کشوری را از آن استان ایلام کرد.

این درحالی روی داده که تاکنون چنین انتخاباتی و در این حجم در استان ایلام برگزار نشده بود و از همه مهم‌تر در سنوات قبل مشکلات عدیده‌ای گریبانگیر مسئولان امر شده بود.

در گام دوم چندیدن طرح بزرگ را پیگیری و به سامان رسانید که می‌توان به کلنگ‌زنی پروژه راه آهن ایلام، اتمام مرحله نخست مجتمع پتروشیمی ایلام، تکمیل و افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری ایلام، آغاز عملیات منطقه آزاد مهران، گشایش گره بزرگ ترافیکی ورودی تنگه ارغوان و ... اشاره کرد.

به اذعان مسئولان امر از جمله معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، استان ایلام در انتخابات 24 خرداد خوش درخشیده است.

حسن بهرام‌نیا معتقد است: این موفقیت بزرگ حاصل تلاش مدیریت ارشد استان و نماینده عالی دولت در استان ایلام عباس‌زاده مشگینی است.

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی ایلام نیز در خصوص ایجاد و نصب خط لوله اتیلن از خط غرب به مجتمع پتروشیمی معتقد است: تنها با دستان عباس‌زاده مشگینی استاندار سابق ایلام این پروژه قابل تحقق بود.

جواد کمری افزود: با همکاری و پیگیری مجدانه استاندار سابق ایلام توانستیم که این خط لوله را به اتمام برسانیم که خوراک پتروشیمی را تامین می‌کند.

شهردار ایلام نیز در خصوص رفع نقطه حادثه‌خیز ورودی شهر ایلام معتقد است: با تلاش و پیگیری استاندار سابق ایلام این پروژه اجرایی شد که شایسته تقدیر است.

حال عباس‌زاده مشگینی با این کارنامه درخشان کلید استان ایلام را به فرزند این دیار محمدرضا مروارید داده که به گفته استاندار سابق ایلام، این عالم‌زاده از فرزندان این دیار دلاورپرور بوده که برای او آرزوی موفقیت و پیروزی کرده است.

گفتنی است محمود عباس‌زاده مشگینی از سال گذشته تاکنون تصدی استانداری ایلام را عهده‌دار بوده است.

عباس‌زاده مشگینی‌ پیش از تصدی استانداری ایلام، مدیرکل سیاسی وزارت کشور و عضو ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران بوده است و به واسطه عملکرد درست و منطقی که متضمن تامین منافع ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، در راس لیست تحریم اتحادیه اروپا قرار گرفت.

عباس‌زاده مشگینی با وجود محدودیت دوران مدیریت خود در جایگاه استانداری ایلام چهره کارآمدی از خود به نمایش گذاشت، به طوری که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام طی هفته‌های گذشته خواستار استمرار مدیریت وی در استان ایلام شدند.

افزون بر این، وزیر دادگستری دولت یازدهم دو هفته پیش در سفر به استان ایلام در مصاحبه با خبرنگاران ضمن تائید شرایط مدیریتی استان ایلام از حیث روحیه تلاش و همکاری و همدلی بین مدیران عملکرد مدیریت سیاسی استان ایلام را بسیار موفق ارزیابی کرد.

همچنین با تصویب هیئت دولت محمدرضا مروارید بیستمین استاندار ایلام پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

محمدرضا مروارید پیش از این در سمت‌های معاون استانداری کرمانشاه، معاون راهداری سازمان پایانه‌ها و حمل و نقل کشور و ... منشاء خدماتی بوده است.

انتهای پیام/2246/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول