اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات هلال احمر گیلان:

منازل در خطر سیل آستانه‌اشرفیه و لشت‌نشا تخلیه می‌شوند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان گفت: تیم‌های امداد و نجات هلال احمر با قایق‌های جی‌مینی در حال امدادرسانی و تخلیه اضطراری منازل در معرض خطر سیل در آستانه‌اشرفیه و لشت‌نشا هستند.

منازل در خطر سیل آستانه‌اشرفیه و لشت‌نشا تخلیه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، سیاوش غلامی صبح امروز در جریان بازدید از مناطق آبگرفتگی این شهر و بخش لشت‌نشا، اظهار کرد: به دنبال بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها در آستانه‌اشرفیه و لشت‌نشا بلافاصله امدادرسانی به مردم این مناطق انجام شد.        

وی افزود: با توجه به بارش شدید باران و جاری شدن سیل 50 نفر از نیروهای عملیاتی هلال احمر گیلان به همراه تجهیزات به کمک مردم شتافتند و کار امدادرسانی را آغاز کردند.

معاون امداد و نجات هلال احمر گیلان این نیروها را در قالب 10 تیم به‌همراه تجهیزات امداد و نجات، ذکر کرد و گفت: تیم‌های امداد و نجات هلال‌احمر با قایق‌های جی‌مینی و خودروهای کمک‌دار در حال تخلیه افراد از منازل در معرض خطر آبگرفتگی هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به شدت بارش‌ها و طغیان رودخانه‌ها تاکنون 150 نفر در آستانه‌اشرفیه و 25 خانوار در لشت‌نشا توسط نیروهای امداد و نجات هلال احمر از منازل خود به  مکان‌های امن منتقل شدند.

غلامی با بیان اینکه تلاش امدادگران به منظور کاهش آسیب‌ها و تخلیه منازل در معرض خطر آبگرفتگی همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: نیروهای امداد و نجات هلال احمر تا عادی شدن شرایط در مناطق مذکور حضور می‌یابند.

وی درباره مقاومت برخی خانواده‌ها در تخلیه منازل خود، متذکر شد: برخی افراد در تخلیه منازل از خود مقاومت نشان می‌دهند و از این شهروندان می‌خواهیم به منظور ایمنی بیشتر با نیروهای امداد و نجات هلال احمر همکاری کنند.

انتهای پیام/84001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول