اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت و گو با فارس

شکوهی: تاکنون پولی دریافت نکرده‌ایم/جمعه برای برد به میدان می‌رویم

مدافع تیم گهر دورود گفت: با وجود اینکه تاکنون پولی دریافت نکرده‌ایم، اما جمعه برای پیروزی و شاد کردن دل هواداران به مصاف تیم نیروی زمینی می‌رویم.

شکوهی: تاکنون پولی دریافت نکرده‌ایم/جمعه برای برد به میدان می‌رویم

مهدی شکوهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود در خصوص شکست سنگسن گهر مقابل نساجی مازندران در هفته سوم لیگ یک اظهار داشت: طبق بررسی‌های که کادر فنی و مربیان انجام دادند، در طول 12 دقیقه یعنی از دقیقه 50 تا 62 ما بازیکنان تمرکزمان را از دست دادیم و واقعا در آن 12 دقیقه نتوانستیم بر روی بازی تمرکز کنیم.

مدافع مستحکم تیم گهر افزود: اگر ما در نیمه اول گل می‌زدیم، این امکان که نساجی بتواند 4 گل به ما بزند نبود، یعنی تفاوت فوتبال تیم نساجی با گهر شاید چهار گل به نفع ما باشد، اما قطعا چهار گل به نفع تیم نساجی نیست، چراکه در نیمه اول ما سه موقعیت 100 درصد گل داشتیم که اگر می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم، در نیمه دوم با نگه داشتن بازی می‌توانستیم با سه امتیاز از بازی خارج شویم، ولی متأسفانه روز بد فوتبال در آن بازی برای گهر بود.

مدافع اسبق تیم شاهین بوشهر شرایط میزبانی تیم نساجی در ساری را نامطلوب خواند و گفت: شرایط  میزبانی بسیار بد بود، در مرحله اول از باخت تیم خیلی ناراحت بودم و بعد به خاطر توهین‌های که به اعضای تیم و شخص آقای احمدزاده و خود من شد، بسیار ناراحت شدم و جای تأسف دارد، چرا که در گذشته هم این چنین فحاشی‌هایی را از هواداران این تیم دیده بودیم و البته فکر می‌کنم، شانس آورده بودیم که بازی در قائم شهر برگزار نشد، چرا که ممکن بود، این فحاشی‌ها بسیار بدتر صورت می‌گرفت.

شکوهی در ‌ارتباط‌ بازی روز جمعه گهر مقابل نیروی زمینی تصریح کرد: نیروی زمینی تیم جوان و استخوان داری است که با اکثر بازیکنان این تیم دوست و آشنا هستم، آنها از تعدادی بازیکن بسیار خوب و با تجربه بالای بازی در لیگ یک نیز بهره می‌برند که به عنوان مثال می‌توان به علیرضا افضلی اشاره کرد که در سال‌های گذشته در تیم داماش دورود بازی کرده و در حال حاضر کاپیتان فعلی تیم نیروی زمینی است.

وی افزود: با اینکه می‌گویند تیم جوان و بی‌تجربه‌ای هستند، اما با شناخت خوبی که من از این تیم دارم، قطعا تیم دست و پا بسته‌ای نیستند، هرچند که ما باید در بازی بعد شکست قبل خود را مقابل نساجی  جبران کنیم و مشاهده کردید که در مقابل گل گهر که در دورود برگزار شد، هوادران برای ما سنگ تمام گذاشتند امیدوارم بتوانیم این نتیجه بدی را که گرفتیم را جبران کنیم.

شکوهی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر رفع مشکلات مالی تیم گهر و پرداخت 20 درصد پول پیش پرداخت توسط بهربردار جدید گفت: ما که فعلا چیزی ندیده‌ایم، ان‌شالله با تدبیر کادر مدیریت مشکلات حل می‌شوند، هرچند که نمی‌توان سریع همه کارها را انجام دهند، چون فکر می‌کنم، دو هفته است، مسئولیت‌ها بر عهده گرفته‌اند.

وی افزود: در ابتدا به ما گفتند زمانی که قراردادها را ثبت کردیم، پول می‌گیرد، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است، امیدواریم هرچه سریع‌تر این مشکلات برطرف شود، هرچند که ما از این بی‌پولی‌ها در فوتبال زیاد دیده‌ایم، سال قبل در تیم شاهین بوشهر اوج بی‌پولی‌ها را لمس کردیم.

بازیکن تیم گهر در پایان خطاب به هواداران گهر گفت: امیدواریم روز جمعه هواداران عاشق تیم گهر ورزشگاه را پر کنند، تا با کمک آنها بتوانیم مقابل نیروی زمینی به پیروزی دست یابیم.

انتهای پیام/2304/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول