اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس خبر داد

اختصاص اعتبار برای مطالعه راه ارتباطی سمنان - یزد

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه راه‏های ارتباطی سمنان با جنوب و شمال این شهرستان باید باز شود، از اختصاص اعتبار برای مطالعه طرح راه ارتباطی سمنان - یزد خبر داد.

اختصاص اعتبار برای مطالعه راه ارتباطی سمنان - یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از معاونت رسانه و اطلاع‏رسانی دفتر نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس، علیرضا خسروی در گزارشی به مردم در مسجد ولی‏عصر(عج) سمنان افزود: مطالعات این طرح به زودی آغاز می‏شود و امیدواریم هر چه سریع‏تر راه ارتباطی سمنان به یزد باز شود.

وی تصریح کرد: ساماندهی ورودی و خروجی شهر سمنان نیز از دیگر موارد در حال پیگیری است؛ با توجه به اینکه بودجه‏های عمرانی کم است، اما در همین راستا، ملاقات‏های متوالی و متعددی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی داشته‏ایم تا ورودی و خروجی سمنان هر چه سریع‏تر ساماندهی شود.

راه‏اندازی فرودگاه سمنان خواست مردم است

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه فرودگاه یکی از مطالبات مردم سمنان و از اولویت‏های پیگیری ماست، گفت: فرودگاه محور توسعه است و راه‏اندازی فرودگاه سمنان می‏تواند در جذب گردشگر و سرمایه‏گذار بسیار مؤثر باشد.

خسروی همچنین از اختصاص اعتبار برای مطالعه و انتقال آب دریای خزر، احداث سد فینسک، دانشکده روان‏شناسی مهدیشهر، دانشکده پیراپزشکی سرخه، دانشکده دامپزشکی شهمیرزاد و ... در بودجه سال‏جاری خبر داد.

وی گفت: برای تجهیز بخش سوانح سوختگی بیمارستان کوثر سمنان نیز در اصلاحیه بودجه سال‏ جاری اعتبار قابل ملاحظه‏ای در نظر گرفته شده است.

وفاق و همدلی مناسبی بین نمایندگان استان سمنان ایجاد شده است

خسروی با اشاره به اینکه وفاق و همدلی مناسبی بین نمایندگان استان سمنان ایجاد شده است، افزود: مشترکات خیلی بیشتر از اختلافات نمایندگان است و باید این مشترکات را پیدا و با وفاق و همدلی از حق مردم استان سمنان دفاع کنیم.

وی با اشاره به دو وظیفه قانون‏گذاری و نظارت نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: من به شخصه سعی کردم در تمام جلسات کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی شرکت کنم و حضور فعال داشته باشم و بیش از حدود 25 بار در صحن علنی مجلس در بخش‏های مختلف نظرات کارشناسی خود را ارائه داده‏ام.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور در هفته گذشته گفت: در این جلسه سلام گرم مردم ولایت‏مدار سمنان را به رئیس جمهور و فرزند این استان ابلاغ کردم.

خسروی با بیان اینکه در این دیدار دکتر روحانی در خصوص برنامه‏های سفر خود به نیویورک گزارشی را ارائه داد، افزود: رئیس جمهور تأکید کرد که در سفر به آمریکا که به منظور شرکت در اجلاس سازمان ملل انجام شده بود، هرگز از مواضع و اصول انقلابی و اسلامی نظام خارج نشدیم و بر منافع ملت و نظام در چارچوبی که رهبری مشخص کرده بودند، تأکید کردیم.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در خصوص دیدار با رؤسای جمهور سایر کشورها نیز گفت: در دیدار با مقامات کشورهای مختلف از حقوق مردم ایران در استفاده از انرژی صلح‏آمیز هسته‏ای تأکید شد.

انتهای پیام/2249/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول