اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اجرای طرح تذکر لسانی خبر داد

اجرای طرح تذکر لسانی در 200 نقطه کشور

مسئول اجرای طرح تذکر لسانی از اجرای این طرح دینی و اجتماعی در 200 نقطه کشور با برنامه‌‏ریزی‏‌های انجام شده خبر داد.

اجرای طرح تذکر لسانی در 200 نقطه کشور

حجت‏‌الاسلام حیدر ظهرابی امروز در حاشیه جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دماوند در گفت‌‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران افزود: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در چند سال اخیر در کشور حرکت جدیدی را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: طرح تذکر لسانی محور اصلی کار در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر است که ابتدا در چند شهرستان منتخب به اجرا درآمد و سپس در 40 شهرستان، در مرحله بعدی در 110 شهرستان و در سال جاری در 200 شهرستان به اجرا درآمده است.

مسئول اجرای طرح تذکر لسانی در کشور ادامه داد: اگر در هر یک از این شهرستان‏‌ها، طرح به خوبی اجرا و پیگیری شود، مشکلات و دغدغه‏‌های ستاد رفع خواهد شد.

ظهرابی با اشاره به برخی اتفاقات رخ داده در خصوص اجرای طرح تذکر لسانی خاطرنشان کرد: اگر کار خوب انجام شود، این مسائل هم پیش نخواهد آمد.

وی همچنین با اشاره به انعکاس برخی اخبار مبنی بر درگیری و حمله به تذکردهندگان گفت: در برخی موارد درگیری‏‌هایی به وجود آمده است، اما حجم زیادی از این اخبار شایعه و دروغی بیش نیست.

مسئول اجرای طرح تذکر لسانی در کشور ادامه داد: وقتی خبرگزاری‏ها و رسانه‏‌ها، خبری در خصوص درگیری در طرح تذکر لسانی می‏‌شنوند، باید ابتدا از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر هر استان و شهرستان آن را پیگیری کنند تا به صحت و سقم قضیه پی‏‌ببرند.

ظهرابی افزود: برای اجرای طرح تذکر لسانی در هر شهرستان باید به صورت ریشه‌‏ای کار و ابتدا برای آمران و مجریان طرح، دوره‌‏های آموزشی برگزار شود.

مسئول اجرای طرح تذکر لسانی در کشور آموزش و توجیه را برای تمام افراد تأثیرگذار در جامعه ضروری خواند و تأکید کرد: رؤسای نهادها، اتحادیه‏‌ها و صنوف، ائمه جماعات و روحانیان، مداحان، سخنرانان و تمام کسانی که قدرتی یا تریبونی دارند، باید برای اجرای درست طرح تذکر لسانی در کشور توجیه شوند.

انتهای پیام/2568/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول