اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم مطرح کرد

اختصاص 80 میلیارد ریال جهت خرید مبلمان پارکی

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اختصاص 80 میلیارد ریال اعتبار جهت خرید مبلمان پارکی خبر داد و گفت: تعدادی تجهیزات و مبلمان پارکی به مبلغ 10 میلیارد ریال در فاز اول برای نصب در پارک‌های سطح شهر خریداری شده است.

اختصاص 80 میلیارد ریال جهت خرید مبلمان پارکی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین رضایی نسب با اشاره به تاکید شهردار قم مبنی بر بالا بردن ضریب ایمنی و تجهیز پارک‌های سطح شهر به وسائل بازی و ورزشی، به تشریح اقدامات صورت گرفته در این خصوص پرداخت و اظهار داشت: پس از تاکید شهردار کلانشهر قم با پیگیری‌هایی که از شورای شهر قم صورت گرفت، مصوب شد مبلغ هشت میلیارد تومان بودجه صرف خرید مبلمان پارکی برای نصب در بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر شود.

وی ادامه داد: بر این اساس در نخستین فاز از اجرای این طرح مبلغ یک میلیارد تومان تجهیزات بازی و ست ورزشی خریداری شد که این تجهیزات با محوریت مناطق کمتر برخوردار و پارک‌هایی که تجهیزات آن فرسوده شده در سطح شهر توزیع خواهند شد.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه در فاز اول اقدام به خرید تجهیزات به روز و جدید بازی و ست بدنسازی کرده‌ایم، بیان داشت: با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از تولید داخل، تمام این تجهیزات که مناسب‌ترین و استانداردترین تاییدیه‌های جهانی را دارند، از تولیدکنندگان داخلی خریداری شده و تمام آن ساخت داخل است.

رضایی نسب با تاکید بر اینکه نصب این وسائل می‌تواند ضریب ایمنی را در پارک‌ها و بوستانها ارتقا دهد، ابراز داشت: فاز اول تجهیزات خریداری شده و به زودی در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر نصب خواهند شد و در فازهای بعدی نیز تجهیزات و مبلمان پارکی از جمله کف‌پوش، نیمکت و سطل‌های زباله خریداری خواهند شد و ان‌شاء‌الله با اجرایی شدن این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولی عظیم در این عرصه در شهر مقدس قم خواهیم بود.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول