اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعتراض خانواده شهدا و ایثارگران به زیرپا گذاشتن شئون اسلامی در یک کنسرت

اصول‌نماها گوی سبقت را از دولت اصلاحات ربودند/کنسرت با طعم ابتذال و اختلاط در قزوین

برگزاری کنسرتی همراه با اختلاط و ابتذال در قزوین صدای خانواده شهدا و ایثارگران را درآورد.

اصول‌نماها گوی سبقت را از دولت اصلاحات ربودند/کنسرت با طعم ابتذال و اختلاط در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین کنسرت فرزاد فرزین توسط بخش خصوصی و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین شب گذشته و امشب در قزوین برگزار شد.

بی‌تردید برگزاری کنسرت در کشور امری اجتناب‌ناپذیر است که البته باید با قوانین و ارزش‌های اسلامی و ملی مغایرت نداشته باشد.

اما کنسرتی که شب گذشته برگزار شد، هیچ نشانه‌ای از فرهنگ اسلامی در خود نداشت که مسئولان استان از برگزاری آن حمایت کرده‌اند.

قزوین 16 و 17 مهر ماه قزوین میزبان کنسرت فرزاد فرزین است، کنسرتی که به گفته مسئول برگزاری این کنسرت بیش از 70 میلیون تومان هزینه داشته است.

به اندازه‌ای وضعیت نامناسب در این کنسرت حاکم بود که صدای خانواده‌های شهدا، ایثارگران، رزمندگان و عموم امت حزب‌الله قزوین را هم درآورد.

چندی است که شاهد برگزاری کنسرت‌های موسیقی غربی متعدد در شهر قزوین هستیم به طوری که در این چند سال مسئولان استان قزوین گوی سبقت را از مسئولان دوره اصلاحات نیز در برگزاری کنسرت ربوده‌اند.

عدم اختصاص بودجه و حمایت از پروژه‌های مربوط به شهدا مانند ساخت یادمان شهدای گمنام در تپه نورالشهدا انتقاد بسیاری از مردم قزوین را به هزینه‌های هنگفت برای برگزاری کنسرت‌هایی که در شان جامعه اسلامی نیست مطرح کرده است.

با وجود تمام گوشزدهای مسئولان و خانواده بزرگ ایثارگران برای چندمین بار شاهد برگزاری کنسرتی با خودنمایی خوانندگان در شهر شهیدان بابایی و رجایی هستیم که روان مردم دارالمومنین را خدشه‌دار کرده است.

این مراسم که با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، با بی توجهی مسئولان به عرصه ابتذال کشیده شده به طوری که با حاشیه‌های ضددینی و اختلاط گسترده دختران و پسران و بدحجابی همراه بوده است.

به راستی کدام یک از صحنه‌های این کنسرت چهره اسلامی دارد که مسئولان از آن حمایت می‌کنند.

در جامعه‌ای که به اعتبار شهدا پاینده است تبلیغات کنسرت برای مجریان اولویت دارد یا مراسمی مانند کنگره شهدا که یادآور خاطرات شهدا هستند.

با وجود اینکه استان قزوین چهارمین شهر حرم اهل بیت و مذهبی کشور می‌باشد ولی متاسفانه مشاهده می‌کنیم که روز به روز آمار کنسرت‌هایی که هزینه‌دار است زیاد می‌شود و نکته جالب‌تر این است که مورد تأیید برخی مسئولان هم قرار می‌گیرد.

چقدر خوب می‌شد اگر برخی مسئولان به جای درج راهبرد سال در خصوص اقتصاد مقاومتی بر روی نامه‌های اداری و تابلوهای شهری اندکی به این مهم توجه می‌کردند و در این شرایط اقتصادی نامطلوب کنسرت‌هایی با بلیط بیش از 60 هزار تومان را برگزار نمی‌کردند.

به راستی در داخل این کنسرت‌ها چه می‌گذرد که برخی از جوانان شهر حاضرند بیش از 60 هزار تومان پول برای گرفتن بلیط هزینه کنند.

جالب است که مسئولان برگزاری این کنسرت از فرمانداری قزوین تشکر کرده‌اند و این ارگان آنها را برای برگزاری این کنسرت حمایت کرده است.

لازم به ذکر است سالن برگزاری این کنسرت که به نام شهید عباس بابایی متبرک است یک‌هزار و 500 نفر ظرفیت دارد و قیمت بلیط این کنسرت 25 هزار تومان، 40 هزار تومان و 60 هزار تومان است.

انتهای پیام/77007/ش40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول