اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی نیشابور اعلام کرد

عرضه روزانه 500 تن شیر در نیشابور/ صادرات به 3 استان کشور

رئیس شبکه دامپزشکی نیشابور گفت: روزانه حدود 500 تن شیر در صنایع شیر شهرستان عرضه که بیش از 170 تن آن به استان‌های گلستان، مازندران و تهران با خودروهای دارای پروانه صادر می‌شود.

عرضه روزانه 500 تن شیر در نیشابور/ صادرات به 3 استان کشور

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، علی سلیمانی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سالن جلسات جهاد کشاورزی نیشابور، افزود: بازرسان شبکه دامپزشکی ماهانه سرزده به‌طور متوسط 40 نمونه شیر را از گاوداری‌های صنعتی و نیمه‌صنعتی نیشابور جمع‌آوری می‌کنند که البته طی شش ماهه گذشته سه مرکز جمع‌آوری شیر به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: آزمایشگاه شبکه دامپزشکی نیشابور به وسایل مورد نیاز تجهیز شده تا بار میکروبی و افزودنی‌های غیرمجاز در شیر تولیدی دام‌های نیشابور مورد بررسی واقع شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اتاق‌ پیشبرد گوشت در کشتارگاه شهرداری نیشابور برای پیشگیری از بیماری تب کریمه کنگو با پیگیری‌های بسیار مسئولان سرانجام راه‌اندازی شد تا گوشت با 24 ساعت ماندن در آنجا فاقد ویروس مذکور شود.

سلیمانی وجود تعدادی انگشت‌شمار حیوان ناقص‌الخلقه به دنیا آمده در بین چند هزار زایمان را عادی توصیف و یادآوری کرد: اگر تعداد زیادی حیوان خاص در یک منطقه وجود داشت، موضوع قابل  بررسی است.

وی اضافه کرد: بازرسان شبکه دامپزشکی نیشابور 29 راس دام سنگین را که مبتلا به بیماری سل بودند از چرخه تولید حذف و به صاحبان آنها غرامت پرداخت کردند.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول