اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی زاهدان خبر داد

دستگیری کلاهبرداران بین راهی در زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری کلاهبرداران بین راهی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری کلاهبرداران بین راهی در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامرضا جعفری اظهار داشت: در پی اعلام کلاهبرداری‌های مشابهی در محورهای مواصلاتی شهرستان زاهدان، عوامل انتظامی این شهرستان برای بررسی‌های بیشتر در نحوه کلاهبرداری این افراد وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: بنا بر اطلاعات به دست آمده، این کلاهبرداران در محورهای مواصلاتی اقدام به فروش گوشی‌های تلفن همراه قلابی تحت عنوان گوشی‌های اصلی و یا تعویض این گوشی‌ها با گوشی‌های مالباختگان کرده و در عوض آن نیز مابه‌التفاوت دریافت می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان اضافه کرد: با توجه به اظهارات مالباختگان مأموران پلیس موفق به شناسایی کلاهبرداران 27 و 24 ساله شدند.

جعفری عنوان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده از این کلاهبرداران بین راهی، طی عملیاتی غافلگیرانه توسط عوامل پاسگاه انتظامی شهید تردست متهمان دستگیر شدند که در بازجویی‌های انجام شده به کلاهبرداری بین راهی اعتراف کردند.

وی در پایان متذکر شد: امروزه بسیاری از سودجویان و کلاهبرداران در پوشش‌ها و شیوه‌های مختلف اقدام به کلاهبرداری کرده و دام‌هایی را برای مردم پهن می‌کنند، بنابراین مردم فهیم این مرزوبوم باید هشدارهای امنیتی پلیس را جدی گرفته و با عمل به این هشدارها در دام سودجویان گرفتار نشوند.

انتهای پیام/75005/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول