اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر کندر خبر داد

افت 30 متری سطح آب‌های زیرزمینی در شهر کندر

عضو شورای اسلامی شهر کندر گفت: فقدان اماکن ورزشی فرهنگی، افت 30 متری سطح آب‌های زیرزمینی و عدم دسترسی مردم به برخی امکانات مورد نیاز از جمله مشکلات این شهر است.

افت 30 متری سطح آب‌های زیرزمینی در شهر کندر

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، روح‌الله ناصری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از نبود امکانات فرهنگی ورزشی، مشکل افت سطح آب‌های زیرزمینی، عدم دسترسی شهروندان به برخی امکانات، نبود ادارات و یا نمایندگی ادارات در این شهر خبر داد.

وی با بیان این مشکلات و جمعیت 7 هزار و 500 نفری این شهر اظهار کرد: میزان افت سطح آب‌های زیرزمینی در سال‌جاری نسبت به سال قبل حدوداً 30 متر بیشتر شده که جهت کف‌شنی علاوه بر هزینه بالا، بعضاً به آب شور و تلخ رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر کندر از اداره جهاد کشاورزی به جهت اینکه این شهر قطب تولید انگور و پسته شهرستان است، خواست نسبت به مشکلات کشاورزی این شهر و صنعتی بودن این بخش از اقتصاد کشور بیشتر توجه کند.

وی شیوه کشاورزی این منطقه که اغلب سنتی است را مورد اشاره قرار داد و گفت: دیگر زمان کشت و یا بهره‌برداری به روش سنتی گذشته است.

ناصری به میراث گرانبهای تاریخی در کندر اشاره کرد و افزود: این مکان‌ها همچنان بدون توجه رها شده‌اند در صورتی که می‌توان با مرمت، گردشگران زیادی را به این بخش کشاند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول