اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیجار خبر داد

وجود 46 هزار مترمربع زمین با کاربری فرهنگی در بیجار

معاون فرماندار بیجار از وجود 46 هزار مترمربع زمین با کاربری فرهنگی در بیجار خبر داد و بر استفاده از این زمین‌ها برای ایجاد فضاهایی برای ارتقای فرهنگی این شهرستان تأکید کرد.

وجود 46 هزار مترمربع زمین با کاربری فرهنگی در بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، باقرجدی امین‌پور ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که با حضور امام جمعه و رؤسای ادارات در سالن کنفرانس مجتمع امیرنظام گروسی برگزار شد اظهار کرد: وجود زمین‌هایی با کاربری فرهنگی برای ارتقا بخشیدن و فراهم کردن موقعیت‌هایی با هدف فعالیت‌های گسترده فرهنگی در شهرستان نقش بسزایی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه جلسه شورای فرهنگ عمومی از مهمترین جلسات است، خاطرنشان کرد: در این جلسه‌ها محوریت بر بررسی و شناسایی طرفیت‌های فرهنگی شهرستان گرفته شود.

امین‌پور افزود: دشمنان با اشاعه باورهای غلط در جامعه برای ایجاد آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در صدد تخریب فرهنگ و رواج فرهنگ خود در ایران اسلامی هستند.

وی خواستار برنامه‌ریزی دقیق و مناسب در زمینه‌های اشاعه و ترویج فرهنگ ناب اسلامی از جانب مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی و خصوصاً دستگاه‌های مرتبط با امور فرهنگی شد.

معاون فرماندار بیجار با بیان اینکه شهرستان بیجار دارای فرهنگی غنی است، توسعه برنامه‌ها و مسائل فرهنگی را لازمه پیشرفت بیجار در این خصوص عنوان کرد.

وی تلاش دشمنان از طریق هجمه‌های فرهنگی علیه اعتقادات مذهبی و برنامه‌های مخرب ماهواره‌ای را نشان از اهمیت این موضوع دانست و بیان کرد: تمامی اقشار جامعه خصوصاً جوانان با آگاهی از نقش‌ها و کارشکنی‌های دشمن با اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی مهر خموشی بر خواسته‌های دشمنان خواهند گذاشت.

امین‌پور با بیان اینکه توجه و مانور دشمن به مسائل فرهنگ اسلامی و کم‌رنگ کردن آن در جامعه ایرانی است گفت: این موضوع و حساسیت دشمن بر مسائل فرهنگی اهمیت جلسات شورای فرهنگ عمومی را صد چندان کرده است.

این مسئول در ادامه به حضور مسئولان در این جلسه جهت ارائه راهکارها در زمینه گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی تأکید کرد.

معاون فرماندار بیجار در ادامه سخنان خود با اشاره به رواج مواد مخدر صنعتی در تمامی ایران میان مردم خصوصاً جوانان گفت: رواج مصرف مواد مخدر صنعتی از جمله تهدیدات دشمن و از راهکارهای آنها برای ضربه زدن به فرهنگ و جوانان این مرز و بوم است.

وی از جمله راهکارها و مقابله با تهدیدات دشمن را ترویج برنامه‌های فرهنگی و ارائه راهکارهای فرهنگی در این خصوص بیان کرد.

امین‌پور از جمله راهکارهای مقابله با تهدیدات دشمن خصوصاً در زمینه فرهنگی، استفاده و ترویج و آموزش فرهنگ اسلامی ایرانی توسط رسانه‌ها بیان کرد و گفت: رسانه‌ها از جمله صدا و سیما نقش بسزایی در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن از طریق برنامه‌های آموزشی و فرهنگی دارد.

وی در پایان سخنان خود بر پیگیری و انجام مصوبات جلسات پیشین تأکید کرد و گفت: مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی از جمله راهکارهایی برای ایجاد و گسترش در زمینه‌های فرهنگی است.

انتهای پیام/79015/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول