اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

قیمت 48 قلم کالای اساسی در قم کمتر از متوسط کشوری است

استاندار قم با اشاره به رصد مستمر تغییرات قیمتی مربوط به 60 قلم کالای اساسی گفت: بررسی‌ها نشانگر این است که قیمت 48 قلم از این کالاها در قم پایین‌تر از میانگین کشوری است.

قیمت 48 قلم کالای اساسی در قم کمتر از متوسط کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریایی در جلسه تنظیم بازار قم ضمن رضایت از عملکرد خوب ستاد تنظیم بازار استان از اعضای این ستاد به خاطر اقدامات کنترلی و نظارتی تشکر کرد.

وی با اشاره به رصد مستمر تغییرات قیمتی مربوط به 60 قلم کالای اساسی و مورد نیاز مردم از کانال‌های مختلف از جمله ستاد تنظیم بازار استان گفت: بررسی‌ها نشانگر این است که قیمت 48 قلم از این کالاها در قم پایین‌تر از میانگین کشوری است.

استاندار قم ضمن دریافت گزارشات اعضا از وضعیت بهای کالاها خواستار ارائه گزارش جامع و دقیق از قیمت‌های 23 گروه کالایی نسبت به آغاز سال 92 در آینده نزدیک شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به هدف‌گذاری رئیس جمهور در ارتقا و پیشرفت تولید اظهار کرد: باید در حمایت از تولیدکنندگان از این پشتیبانی استفاده کنیم.

پیریایی عمل به تکلیف را از وظایف مدیران دستگاه‌ها عنوان کرد و گفت: در این امر نباید به توانمان بسنده کنیم، بلکه با همفکری و مشارکت مشکلات را برطرف کنیم.

وی در پایان با تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازار شب عید استان تصریح کرد: دستگاه‌ها باید در تعدیل و تعیین قیمت‌های شب عید با یکدیگر همکاری لازم را داشته و در این امر از هیچ اقدامی فروگذار نکنند.

انتهای پیام/2258/س/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول