اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

انقلاب اسلامی به آینده درخشان دانش‌آموزان چشم دوخته است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان به عنوان نسل شاخص و سازنده کشور چشم امید بسته است.

انقلاب اسلامی به آینده درخشان دانش‌آموزان چشم دوخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده ظهر امروز در بازدید از مدرسه نمونه دولتی شیخ مفید در جمع دانش‌آموزان از استمرار و تکمیل برنامه‌های پروژه مهر 92 و همچنین اجرایی شدن بسیاری از اولویت‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش خبر داد.

وی ضمن گفت‌وگو با دانش‌آموزان از آنان خواست که از فرصت اقامت شبانه‌روزی در این مرکز آموزشی که دارای امکانات خوب، مدیر، معلمان قوی و عوامل اجرایی پرتلاش هستند با پیروی از راه شهدای دانش‌آموز، برای تقویت مسائل اعتقادی، اخلاقی، علم و دانش خود بیشترین و بهترین بهره را ببرند تا در آینده برای اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان ایران مفید باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش باید همراه با تزکیه نفس و مبانی پرورشی و تربیتی باشد، چرا که بدون آن امکان توسعه و تعالی واقعی فراهم نمی‌آید.

محمود‌زاده با یادآوری اینکه بنای آموزش و پرورش در تربیت نسل سالم و صالح، گرایش آنها به امور معنوی و ارزشی است، افزود: ما امروز در اکثر مدارس استان شاهد برپایی نمازهای جماعت و بیان احکام شرعی و دینی هستیم.

این مسئول همراه با دانش‌آموزان در نماز جماعت ظهر و عصر شرکت کرد و بعد از نماز با بیان خاطراتی از دوران تحصیل خویش، خطاب به دانش‌آموزان تصریح کرد: دانش‌آموزان مراکز آموزشی نمونه دولتی باید در همه امور زندگی خود در تحصیل علم، عمل به احکام دین و اخلاق اسلامی نمونه بوده و باید برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از فرصت‌ها و امکانات فراهم شده بهترین استفاده را برده و تلاش بیشتری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین از ساختمان جدید در حال احداث نمونه دولتی شیخ مفید بازدید کرد و با مدیر مدرسه، سرپرست شبانه‌روزی و سایر عوامل اجرایی به گفت‌وگو نشست و با تشکر و قدردانی از زحمات آنها وضعیت فوق برنامه، سرانه واریزی به حساب مدرسه، مشکلات موجود، امکانات خوابگاه و بهداشت آن، نمازخانه، کتابخانه، آشپزخانه و سلف سرویس را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/62001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول