اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرد

تعامل گسترده با نیروی انتظامی برای آموزش به دانش‌آموزان و اولیاء

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: آموزش و پرورش تعاملات خوبی در زمینه آموزش برای دانش‌آموزان و اولیاء آنها را با نیروی انتظامی دارد.

تعامل گسترده با نیروی انتظامی برای آموزش به دانش‌آموزان و اولیاء

به گزارش خبرنگار فارس از مشهد، مراسم قرائت پیام مهر و نمایش توانمندی‌های نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مدرسه مصلی‌نژاد مشهد صبح امروز با حضور بهمن امیری‌مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی، احد کریمی فرمانده انتظامی مشهد مقدس، معاون فرهنگی شهرداری مشهد، معاون فرهنگی و پرورشی اداره آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

براساس این گزارش، متن پیام مهر توسط یکی از دانش‌آموزان قرائت شد.

در این پیام آمده است: ماه مهر و ارزنده‌تر آنکه طنین مهرورزی و گل‌بانک ماه مهر و شروع مدارس در حالی نواخته می‌شود که امنیت، عزت و سربلندی در سراسر میهن اسلامی به برکت جانفشانی شهدا و ایثارگران و قدرشناسی مردم فهیم و با بصیریت فراگیرنده است.

امروز که تمام دشمنان اسلام با نشانه گرفتن ارزش‌ها و آرمان‌های رفیع ملت اصیل و میهن پرافتخارمان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند وظیفه ماست که با بهره‌مندی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و تعاملی هوشمندانه بین اهالی تعلیم و تربیت و فرزندان خدوم و حافظان امنیت کشور در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عزت و امنیت را استمرار بخشیده تا در صحت و رسیدن به اهداف شامخ نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی زندگی بر مبنای حیات طیبه، شکوه خداباوری و وظیفه‌مداری را به تماشا بنشینیم.

در ادامه این پیام آمده است: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز عرض تبریک سال تحصیلی جدید با شعار اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی آمادگی خود را در صیانت از مرزهای فکری، فرهنگی و اعتقادی اعلام می‌دارد و مثل همیشه در کنار پرچمداران علم و معرفت و معنویت همراه معلمان و دانش‌آموزان عزیز خواهد بود. لذا این همراهی و همدلی را پاس داشته و بر تداوم آن اعتقاد راسخ داریم.

در ادامه محمد جواد غلامی، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن خوش‌آمدگویی و خیر مقدم به مهمانان به نیابت از محمدتقی فخریان،‌ مدیرکل آموزش و پرورش استان که در مراسمی مشابه در شهرستان کاشمر حضور داشت، اظهار کرد: قرائت پیام مهر حرکت بسیار مناسب و شایسته‌ای بود که امسال برگزار گردید.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد نیروی انتظامی و تعبیر ایشان که «نیروی انتظامی سربازان اسلام هستند»، ادامه داد:‌ نیروی انتظامی در ایجاد مهرورزی، اقتدار و امنیت پایدار تلاش بسیار خوبی دارد.

غلامی گفت: به نیابت از 89 هزار فرهنگی و یک میلیون و 100 هزار دانش‌آموز استان این هفته را به نیروی انتظامی تبریک می‌گویم.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی افزود: آموزش و پرورش تعاملات خوبی در زمینه آموزش برای دانش‌آموزان و اولیاء آنها را با نیروی انتظامی دارد.

وی ادامه داد: حفاظت و فراهم کردن زمینه‌های امنیت در شهری بالغ بر 6 میلیون نفر جمعیت و حدود 25 میلیون زائر حائز اهمیت است.

انتهای پیام/2202/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول