اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

تقدیر از خبرنگاران قم همزمان با هفته ناجا

مراسم تقدیر از خبرنگاران در قم همزمان با هفته نیروی انتظامی با حضور فرمانده انتظامی استان قم برگزار شد.

تقدیر از خبرنگاران قم همزمان با هفته ناجا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم در مراسم تجلیل از خبرنگاران قم همزمان با هفته ناجا که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در هفته ناجا گفت: رسانه‌ها همواره در تقویت احساس امنیت و ایجاد نظم و ثبات در جامعه نقش تعیین‌کننده‌ای داشته‌اند و دارای کارکردی اثرگذار هستند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در افزایش آگاهی مردم و هدایت افکار عمومی ادامه داد: رسانه‌ها با کارکرد صحیح خود در زمینه مقابله با ناامنی و آسیب‌های امنیتی و اجتماعی می‌توانند یاری‌گر نیروی انتظامی باشند.

احمد صادقی جلب مشارکت‌های مردمی را از دیگر کارکردهای رسانه عنوان کرد و ادامه داد: رسانه‌ها در عرصه فرهنگ‌سازی ایفاگر نقش مهمی هستند و در زمینه پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی تاثیر گذارند.

وی به دیگر کارکردهای رسانه برای یاری رساندن به پلیس اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها می‌توانند در زمینه ارتقای سطح دانش مردم و آموزش‌های همگانی اهتمام داشته باشند.

صادقی کنترل و مبارزه با جرایم و پدیده‌های ناامنی، برقراری نظم و امنیت عمومی، اشاعه فرهنگ مشارکت و تحقیق و پژوهش در زمینه مسایل مربوط به امنیت اجتماعی و ... را از دیگر کارکردهای همکاری رسانه و پلیس دانست.

گفتنی است، در این مراسم از خبرنگاران برتر استان قم در حوزه پلیس، با اهدای لوح تقدیری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2258/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول