اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غلام‌رضا آزادی:

تعداد فیلم‌های مخصوص کودکان بسیار کم است/ فقط از عده خاصی حمایت می‌شود

کارگردان سینما و تلویزیون گفت:‌در ساخت فیلم‌های کودکان فقط از عده خاصی حمایت می‌شود که باعث شده تعدادی فیلم‌های مخصوص کودکان بسیار اندک باشد.

تعداد فیلم‌های مخصوص کودکان بسیار کم است/ فقط از عده خاصی حمایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا آزادی در حاشیه برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: جشنواره کودک شور و هیجان خاصی در اصفهان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: دلیل این شور و هیجان در اصفهان نیز بخاطر بینش هنری مردم اصفهان است که تازگی تنوع و هنر را بسیار دوست دارند.

این کارگردان سینما و تلویزیون افزود: جشنواره کودک یک پدیده است که هر سال اتفاق می‌افتد و باعث شادی کودکان می‌شود.

وی تصریح کرد: فیلم‌های امسال جشنواره بهتر از سال‌های گذشته است اما هنوز به جایگاه مناسب سینمای کودک نرسیده‌ایم، چون فیلم‌سازان برای کودکان فیلم نمی‌سازند و بیشتر درباره کودکان فیلم‌سازی می‌کنند.

آزادی بیان کرد: فیلمی که برای کودک باشد، بسیار کم است و تعداد این فیلم‌ها به چند عدد هم نمی‌رسد.

وی تاکید کرد: فیلم‌سازی برای کودکان به تخصص و تجربه فراوان نیاز دارد که این تخصص و تجربه در بسیاری از فیلم‌سازان کودک وجود ندارد و باعث پائین آمدن سطح کیفی فیلم‌ها شده است.

این فعال عرصه سینما اضافه کرد: فیلم‌سازی مثل خلبانی است که هرچه ساعات پرواز بیشتری داشته باشد، ماهرتر است، پس فیلم‌سازان هم هرچه تولیدات بیشتری داشته باشد، متخصص‌تر هستند.

وی گفت: متاسفانه فقط از عده خاصی حمایت می‌شود که نمی‌گذارد همه افراد متخصص کارهای هنری انجام دهد که این خود مانع بزرگی است.

انتهای پیام/63015 /ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول