اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی فرماندار کرج تأکید کرد

ضرورت معرفی جاذبه‌های گردشگری کرج در روستاها

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی فرماندار کرج بر ضرورت معرفی جاذبه‌های گردشگری کرج در روستاها تأکید کرد.

ضرورت معرفی جاذبه‌های گردشگری کرج در روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی مهرور ظهر امروز در کارگروه توسعه اشتغال و ‌سرمایه‌گذاری کرج اظهار داشت: کرج دارای روستاهای بسیار زیادی است که همگی این روستاها دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری هستند و می‌توانیم با معرفی این جاذبه‌ها رشد و توسعه این روستاها را نیز داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید برنامه‌ریزی‌های اساسی به منظور معرفی این جاذبه‌ها در روستاها انجام شود تا با استفاده بهینه از این مناطق بتوانیم علاوه بر جذب بیشتر گردشگر، رشد همه جانبه روستاها را نیز در پی داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه با معرفی و شناساندن این جاذبه‌های گردشگری می‌توانیم در توسعه اشتغال روستاییان نیز گام برداریم، افزود: باید به سمت توسعه و خدمات‌رسانی بیشتر به روستاها و روستاییان سوق داده شویم و مشکلات آنان را برطرف کنیم.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی فرماندار کرج روستاهای حاشیه جاده کرج ـ چالوس، آتشگاه و سیاه کلان و ... را از روستاهای دارای جاذبه‌های گردشگری کرج نام برد و گفت: این روستاها بسترهای مناسبی با جذب گردشگر دارند.

وی ساماندهی اشتغال روستاها را با توسعه صنایع دستی، مشاغل خانگی و حمایت از تولید در روستاها عنوان کرد و بیان داشت: با این اقدامات می‌توانیم از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری نماییم.

مهرور با بیان اینکه در روستاها کارآفرینان بسیاری حضور دارند که می‌توانند با ارائه آموزش‌ها، اشتغالزایی را برای جوانان روستایی فراهم کنند، افزود: حمایت از روستاییان و ارائه تسهیلات به کارآفرینان در روستاها می‌تواند ما را در تحقق اهدافمان یاری دهد.

انتهای پیام/2302/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول