اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس:

شعار مرگ بر آمریکا علیه تفکر سلطه‌جویانه آمریکاست

نماینده مردم فلاورجان در مجلس نهم گفت: رهبر معظم انقلاب بار‌ها در فرمایشات خود تاکید کرده‌اند که هدف ما از آمریکا در شعار مرگ بر آمریکا، مردم آمریکا نیست، بلکه دولت‌مردان آنها و تفکر سلطه‌جویانه آمریکایی است.

شعار مرگ بر آمریکا علیه تفکر سلطه‌جویانه آمریکاست

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با توجه به سخنان مطرح شده در فضای رسانه‌ای از سوی برخی از رجال سیاسی پیرامون حذف شعار مرگ بر آمریکا و یا شعار‌هایی این چنینی اظهار کرد: یکی از پررنگ‌ترین نظرات امام راحل پیرامون آمریکا، جمله معروف «آمریکا شیطان بزرگ است» که بر همگان واضح و مبرهن است.

وی اضافه کرد: چگونه می‌شود بین دو موضوع شیطان بزرگ قلمداد کردن آمریکا از سوی امام راحل و موافق بودن بر ترک و حذف شعار مرگ بر آمریکا از سوی وی اجماع داشت، که برخی درفضای رسانه‌ای صحبت از فرارسیدن حذف شعار مرگ بر آمریکا می‌کنند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بار‌ها در فرمایشات خود تاکید کرده‌اند که هدف ما از آمریکا در شعار مرگ بر آمریکا، مردم آمریکا نیست، بلکه دولت‌مردان آنها و تفکر سلطه‌جویانه آمریکایی است.

وی با بیان اینکه دولت آمریکا همواره غیر‌قابل اعتماد و اطمینان بوده است، ادامه داد: این عملکرد دولت آمریکا بوده که سبب شده امام راحل در مورد آمریکا بفرمایند«آمریکا شیطان بزرگ است و ریشه همه فسادها درجهان آمریکا است».

موسوی لارگانی تاکید کرد: نکته قابل‌توجه این است که مردم ایران تنها زمانی شعار مرگ بر آمریکا را ترک کرده و بر زبان خود جاری نمی‌کنند که یقین حاصل کنند آمریکا از دشمنی و خصومت خود با ملت ایران دست برمی‌دارد.

وی افزود: زمانی شعار مرگ بر آمریکا ترک می‌شود که دیگر آمریکا دست حمایت خود را از تروریست‌هایی چون منافقین کوردل علیه مردم ایران بردارد و تمام اموال و دارایی‌های بلوکه کرده ایران را بازپس بدهد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: درباره عدم قابلیت اطمینان به آمریکا و داشتن خوی سلطه‌جویانه و خودبرتربین دولت‌مردان آمریکایی همین بس که خود را سرسپرده بی‌چون و چرای رژیم غاصب و جنایت‌کار صهیونیست کرده‌اند.

وی  اظهار کرد: در هر صورت تا زمانی که آمریکا خود را سرسپرده رژیم جعلی اسرائیل بداند  و حسن‌نیت خود را به ملت شریف ایران ثابت نکند و دست از دشمنی‌های خود نسبت به جامعه مسلمان و شیعه برندارد، شعار مرگ بر آمریکا ترک نمی‌شود.

انتهای پیام/61001/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول