اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد رودهن:

مشکلات سالمندان با درایت رفع شود

رئیس دانشگاه آزاد رودهن گفت: مشکلات سالمندان جامعه باید با درایت و برنامه‌‏ریزی رفع شود تا شاهد جامعه‌‏ای پویا و بانشاط باشیم.

مشکلات سالمندان با درایت رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد رودهن، هم‎زمان با گرامیداشت هفته سالمند، جلسه آموزشی برای کارکنان و اساتید رودهن در سالن اجتماعات دانشکده حسابداری این واحد دانشگاهی برگزار شد.

شبنم حسین‎شرقی، رئیس درمانگاه حضرت رقیه (س) با نمایش عکس، اسلاید و فیلم به بیان توضیحاتی در رابطه با راهکارهای پیشگیری از بیماری‎های قلبی، عروقی و سوء تغذیه به خصوص در میان‎سالی پرداخت.

این جلسه آموزشی که همراه با ارائه بسته‎های آموزشی و نیز سئوال و پاسخ و تبادل نظر از کارکنان و استادان بود، ضمن تشکر از برگزار کننده‎های این همایش به خصوص معاون دانشجویی، معاون اداری و مالی و روابط عمومی از افراد شرکت‎کننده در جلسه اعلام شد که در صورت عدم واکسیناسیون هپاتیت B و با توجه به بالا بودن سن تعدادی از اساتید و همکاران، این اقدام انجام شود.

این تعداد از اساتید و همکاران می‎توانند با مراجعه به درمانگاه دانشگاه و دریافت فرم معرفی‎نامه و ارجاع به شبکه بهداشت منطقه از تسهیلات فوق به صورت رایگان بهره‎مند شوند.

در پایان همایش ضمن جمع‎بندی مطالب، مسئولان خواستار همکاری بیشتر واحد در برگزاری همایش‎های بهداشتی، درمانی و اطلاع‎رسانی بیشتر کارکنان در این زمینه شدند.

رئیس دانشگاه آزاد رودهن نیز در حاشیه این مراسم گفت: سالمندان جامعه گوهران نابی هستند که باید همواره به آنها توجه شود.

علیرضا ایرانبخش ادامه داد: باید کوشید تا مشکلات سالمندان جامعه با درایت و برنامه‏‌ریزی رفع شود تا شاهد جامعه‏‌ای پویا و بانشاط باشیم.

انتهای پیام/2568/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول