اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته نیروی انتظامی صورت گرفت

امحای 582 کیلوگرم مواد مخدر در بجنورد

هم‌زمان با هفته نیروی انتظامی، 582 کیلوگرم انواع مواد مخدر غیر قابل استحصال در اراضی پادگان ارتش بجنورد امحا شد.

امحای 582 کیلوگرم مواد مخدر در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در این آیین اظهار کرد: این میزان مواد مخدر در سال گذشته و نیمه نخست امسال توسط مأموران از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

سردار صفوه‌الله امام‌زاده محمدی، امحای این میزان مواد مخدر در این استان را با توجه به در پیش بودن سالگرد سفر رهبری و دغدغه معظم‌له در مورد مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد برشمرد و گفت: امروزه دشمنان نظام اسلامی برای آسیب وارد کردن به جامعه به ویژه جوانان از طریق حربه مواد مخدر وارد شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه این بلای خانمان‌سوز، امروزه منشاء تمامی معضلات است، تصریح کرد: به همین منظور دشمن برای سست کردن اعتقادات دینی و فرهنگی نسل جوان به اهرم‌های مختلفی متوسل شده که ترویج مواد مخدر مهم‌ترین آن است.

سردار محمدی همچنین خواستار بیداری خانواده‌ها در مقابل این توطئه دشمن شد و از همه افراد خواست تا خود را در قبال جامعه و جوانان مسئول بدانند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی نیز گسترش مواد مخدر در جوامع را از سیاست‌های پلید دشمنان برشمرد و اظهار کرد:‌ بایستی با تمام وجود مبارزه با مواد مخدر و اقدامات پیشگیری از این بلای خانمان‌سوز انجام شود.

سیف‌الله مطلبی گفت:‌ بایستی با اقدامات پیشگیرانه جلوی ابتلای افراد به اعتیاد گرفته شود.

به گزارش فارس، ‌در این مراسم فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی و مسئولان کمیته‌های مبارزه با مواد مخدر این استان هم شرکت داشتند.

انتهای پیام/63002/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول