اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کلانشهر قم خواستار شد

لزوم تعامل نهادهای فرهنگی با شهرداری قم

شهردار کلانشهر قم گفت: باید جلسات کارشناسان میان شهرداری و فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بیشتر شود تا بتوانیم ساز و کار مطلوبی را ایجاد کنیم.

لزوم تعامل نهادهای فرهنگی با شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در دیدار با مسئولان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار داشت: اقدامات خوبی برای همکاری و تعامل هر چه بیشتر با نهادهای فرهنگی برنامه‌ریزی شده و در این راستا شهرداری روز به روز تلاش بیشتری خواهد داشت.

وی عنوان کرد: باید جلسات کارشناسان میان شهرداری و فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بیشتر شود تا بتوانیم ساز و کار مطلوبی را ایجاد کنیم.

شهردار کلانشهر قم با اشاره به راه‌اندازی قطعه هنرمندان آرامستان بهشت معصومه (س) گفت: فضای خوبی در این عرصه ایجاد شده که وظیفه شهرداری بوده است، اما این‌که چه کسانی شامل اهالی فرهنگ و هنر می‌شوند، وظیفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است که باید به شهرداری کمک کند.

وی در خصوص کیوسک‌های مطبوعاتی گفت: این کیوسک‌ها باید از نظر شکلی و محتوایی بررسی شوند و بررسی شکلی آن بر عهده شهرداری بود که در حال طراحی است اما محتوای آن باید توسط  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین شود تا جایگاه مطبوعات با فروش برخی اقلام دیگر خدشه‌دار نشود.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول