اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تب شهرداری پایین آمد

سرپرست شهرداری پلدختر شروع به‌کار کرد

صبح امروز با حضور برخی از اعضای شورای شهر،‌ سرپرست شهرداری پلدختر رسما شروع به‌کار کرد.

سرپرست شهرداری پلدختر شروع به‌کار کرد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس پلدختر، بالاخره پس از حرف و حدیث‎های فراوان بین شورای شهر پلدختر و شهردار مبنی بر عدم واگذاری امور به سرپرست جدید توسط شهردار صبح امروز با حضور چند تن از اعضای شورای شهر سکان هدایت شهرداری پلدختر به دست جعفر سلیمانی سپرده شد.

این در حالی است که دو روز پیش طی گزارشی تحت عنوان شهرداری پلدختر در تب شهردار جدید می‎سوزد. خبرگزاری فارس به این امر پرداخته بود و محمد شرفی نصیری شهردار اسبق که آمادگی خود را برای همکاری با شورای شهر و واگذار نمودن اختیارات به سرپرست را اعلام کرده بود، هرچند هنوز پاسخ نامه شورا بابت سرپرست از طرف فرماندار اعلام نشده است، اما شهردار برای پایان دادن به همه حرف و حدیث‎ها این وعده خود را عملی کرد.

امید است، متولیان جدید شهرداری پلدختر فرصت را غنیمت شمرده و بابت وقفه در ارائه خدمات هرچه زودتر ضمن عذرخواهی از مردم نسبت به جمع‎آوری زباله‎های خانگی که در کوچه و خیابان رها شده و صحنه‎های زشتی را در شهر به وجود آورده است، اقدام کنند.

انتهای پیام/85009/ی20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول