اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگ زرین دیگری در کارنامه پلیس

پلیس سمنان به رکورد حضور زیر 7 دقیقه در صحنه دست یافت

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستیابی پلیس سمنان به رکورد حضور زیر هفت دقیقه در صحنه خبر داد و تأکید کرد: با تمام توان، برنامه‎های راهبردی ناجا را اجرا می‌کنیم.

پلیس سمنان به رکورد حضور زیر 7 دقیقه در صحنه دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدموسی حسینی صبح امروز در نشست مشترک نیروهای مسلح شهرستان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، به برخی اقدامات صورت گرفته در شهرستان سمنان با هدف ارتقای سطح خدمات‎دهی به مردم اشاره کرد و افزود: یکی از این برنامه‎ها، تمرکز ویژه بر مرکز فوریت‎های پلیسی 110 و تماس‎های مردمی با این مرکز است.

حسینی خاطر نشان کرد: از زمان راه‎اندازی این مرکز در بدنه ناجا، خدمات فراوانی به مردم ارایه شده که البته نتایج مثبتی نیز در امنیت داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان ادامه داد: تاکنون گشت‎های انتظامی به تماس‎های 110 رسیدگی می‎کردند که برای تقویت مرکز فوریت‎های پلیسی 110 و رسیدگی سریع‎تر به تماس‎ها و خواسته‎های مردم، گشت‎های ویژه 110 راه‎اندازی شد.

حسینی تصریح کرد: گشت‎های فوریتی 110 در چهار نقطه شهر سمنان مستقر هستند و مأموریت اصلی آن‎ها رسیدگی سریع و دقیق به تماس‎های مردم با 110 است.

عضو شورای تأمین شهرستان سمنان گفت: افتخار می‎کنیم که امروز به میانگین هفت دقیقه حضور پلیس در صحنه دست یافته‎ایم و تمام توان خود را برای اجرایی کردن برنامه‎های راهبردی ناجا به کار می‎گیریم.

در این مراسم، سه نفر از کارکنان ساعی و پر تلاش فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان معرفی و تجلیل شدند.

علاوه بر این، مرتضی صندوق‌دار قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد ناجا نیز با دریافت لوح و هدیه‎ای تجلیل شد.

انتهای پیام/2249/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول