اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار رئیس کل دادگستری کرمانشاه:

اخلال در نظم عمومی جرم محسوب می‌شود

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: اخلال در نظم عمومی جرم محسوب می‌شود و عاملان چنین اقداماتی بدون هیچ ملاحظه‌ای مجازات خواهند شد.

اخلال در نظم عمومی جرم محسوب می‌شود

حجت‌الاسلام علی مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه بیان داشت: احزاب، گروه‌ها، تشکل‌ها، اشخاص حقیقی و حقوقی با هر عنوان اجازه ندارند اقدام به تهدید و بر هم زدن نظم اجتماعی کنند.

مظفری ادامه داد: تهدید و به‌ هم ریختن نظم عمومی جرم محسوب می‌شود و چنین افرادی بدون هیچ ملاحظه‌ای مجازات خواهند شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه دست زدن به اقدامات تهدیدآمیز و مخل نظم جامعه در صورت گروهی ‌بودن را مستوجب مجازات سنگین‌تر دانست.

وی با تاکید بر اینکه باید رعایت حدود قانونی توسط همه افراد در نظر گرفته شود، تصریح کرد: اگر اثبات شود فرد یا گروهی در معرض انجام اقدامی برای بر هم زدن نظم اجتماع هستند، با برخورد قاطع قانون مواجه می‌شوند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اعلام اینکه بررسی‌های لازم بر روی هر گونه اقدام مشکوک صورت می‌گیرد، ابراز داشت: البته برخی اقدامات و غوغاسالاری‌ها هیچ پایه و اساس و اهمیتی ندارد و بیشتر نمایشی است.

مظفری تاکید کرد: تمام افراد، گروه‌ها و احزاب برای مطرح کردن خواسته‌های خود می‌توانند از راه قانونی اقدام کنند و در قوانین مملکت تمام جنبه‌ها در نظر گرفته شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بیان داشت: در قوانین حق همه افراد دیده شده، اما این بدین معنا نیست که افراد و احزاب حتما باید به تمام خواسته‌های خود برسند.

انتهای پیام/2700/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول