اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی خبر داد

انتزاع ناحیه صنعتی چایپاره از خوی

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی از انتزاع ناحیه صنعتی چایپاره از خوی خبر داد.

انتزاع ناحیه صنعتی چایپاره از خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، صابر پرنیان عصر امروز در  دیدار با فرماندار چایپاره که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ناحیه صنعتی شهرستان چایپاره از شهرک صنعتی خوی انتزاع یافت.

وی تصریح کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده در استان مشخص شد که به دلیل ظرفیت بالای شهرستان چایپاره برای توسعه صنعتی، قرار گرفتن ناحیه صنعتی چایپاره در زیرمجموعه خوی سبب عقب‌افتادگی صنعتی این شهرستان می‌شود.

پرنیان افزود: از سوی دیگر به دلیل درخواست‌های مکرر صنعتگران شهرستان چایپاره با انتزاع این ناحیه از خوی موافقت شد که امید است صنعتگران چایپاره‌ای از این به بعد با فراغ بال و خیال آسوده به فکر تولید صنعتی باشند.

وی از ایجاد سیستم و سامانه جامع نرم افزاری برای شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و متذکر شد: در زمینه نرم‌افزاری در استان کارهای زیربنایی انجام نشده که به زودی با راه‌اندازی این سامانه بسیاری از مشکلات اداری صنعتگران استان رفع خواهد شد.

جلیل غفاری، فرماندار چایپاره نیز در این دیدار با اشاره به موقعیت جغرافیایی و صنعتی چایپاره، گفت: به دلیل حجم زیاد درخواست سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان مطالعات دومین ناحیه صنعتی این شهرستان در حال اتمام است.

وی افزود: به زودی این ناحیه صنعتی در زمینی به مساحت 100 هکتار در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

فرماندار چایپاره در پایان با اشاره به اینکه این شهرستان در حال گذار از توسعه کشاورزی به توسعه صنعتی است، از مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان خواست در حل مشکلات ناحیه صنعتی شماره یک و راه‌اندازی سریع ناحیه صنعتی شماره دو تلاش کند.

انتهای پیام/61001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول