اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان برگزار شد

جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام‌نور گچساران

با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور گچساران برگزار شد.

جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام‌نور گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید حمیدرضا بخشا رئیس پیام نور این شهرستان عصر امروز در جشن و مراسم توجیهی دانشجویان جدید الورود این دانشگاه ضمن گرامیداشت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: پیوند آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) بهترین الگوی ازدواج آسان و پایدار است.

وی تصریح کرد: این امر مقدس و سبک اسلامی تشکیل خانواده می‌تواند از طریق جشن‌های ازدواج دانشجویی فرهنگی ناب برای عموم جامعه شود. رخشا در ادامه با اشاره به قداست دانش و کسب علم توسط دانشجویان افزود: کسب علم و تحصیل از تأکیدات پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) است.

رئیس دانشگاه پیام نور گچساران افزود: در کشور ایران اسلامی نیز توجه به علم‌آموزی در راستای پیشرفت و توسعه کشور از تأکیدات مقام معظم رهبری بوده است.

رخشا با اشاره به موفقیت‌های اخیر علمی و پژوهشی ایران اسلامی تصریح کرد: هم‌اکنون ایران اسلامی در حوزه علم و دانش به یکی از موفق‌ترین کشورهای جهان تبدیل شده که مصداق آن را در حوزه‌های مختلف پزشکی، هسته‌ای و دیگر حوزه‌ها شاهد هستیم.

وی بیان کرد: امروز هدف و افق دید دانشجو باید خدمتگزاری و کمک به روند توسعه کشور در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به کشوری بزرگ و قابل احترام برای همه کشورهای جهان تبدیل شده  که الگوی نظام این کشور اسلامی زمینه‌ساز بسیاری از تحولات در جهان و خاورمیانه شده است.

فتاح محمدی یادآور شد: آنچه امروز ایران اسلامی در حوزه گسترده علم و دانش‌آموزی، پزشکی، هسته‌ای و پیشرفت‌های نظامی به دست آورده نتیجه هشت سال دفاع جانانه و کسب تجربه‌های بی‌نظیر و راهگشا در زمینه توسعه و پیشرفت کشور است.

وی فصل مهر آغاز سال تحصیلی در کشور را بزرگترین جشن ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: با فرا رسیدن مهر بار دیگر کشور در مسیر تحول و جهشی دیگر برای پیشرفت و توسعه قرار می‌گیرد به‌گونه‌ای که می‌توان فصل مهر را فصل تحولات و پیشرفت کشور در همه حوزه‌ها دانست.

به گزارش فارس، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان این مراسم از نمایشگاه دفاع مقدس که در محل سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شده بود، دیدن کرد.

انتهای پیام/82001/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول