اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

تحول ورزش نیاز به سرمایه‌گذاری‌های زیربنایی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: موفقیت و حرکت تحولی در هر رشته ورزشی نیازمند توجه به کارهای اساسی و زیربنایی است چرا که این نگاه می‌تواند به قهرمانی‌ها استمرار ببخشد.

تحول ورزش نیاز به سرمایه‌گذاری‌های زیربنایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان اردبیل اظهار داشت: رشته بوکس استان برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیازمند تحول اساسی است.

وی افزود: عملکرد هیئت بوکس استان در سال‌های گذشته با توقعات و انتظارات علاقمندان این رشته فاصله دارد و برای بسیاری از پیشکسوتان بوکس استان راضی‌کننده نیست.

پازاج تصریح کرد: مدیریت بهینه مالی در تمامی هیئت‌های ورزشی به ویژه در هیئت بوکس استان می‌بایست نهادینه شود تا بستر رشد و توسعه این رشته بیش از پیش فراهم شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این رشته برای رسیدن به قله‌های موفقیت و سکوهای قهرمانی نیازمند همکاری و همدلی دست‌اندرکاران هیئت و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود به ویژه در بخش پیشکسوتان، قهرمانان و صاحب‌نظران است.

وی اضافه کرد: زمان آن رسیده که برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هیئت عملیاتی شود و در این راستا مربیان و دست‌اندرکاران هیئت نقش اصلی را بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: این استان در رشته‌های ورزشی مبارزه‌ای یکی از قطب‌های کشور محسوب می‌شود و انتظار به حقی که علاقمندان از بوکس دارند مطرح شدن در سطوح اول قهرمانی کشور است.

پازاج یادآور شد: برنامه استعدادیابی در این هیئت می‌بایست به صورت جدی زیر نظر مربیان مجرب و پیشکسوتان بوکس استان پیگیری شود.

وی ادامه داد: مدال‌آوری این رشته برای ورزش استان و کسب افتخار در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان به تنهایی کافی نیست و اداره کل ورزش و جوانان استان انتظار دارد این موفقیت‌ها با کسب مدال در رده‌های بزرگسالان و کسب سهمیه در تیم‌های ملی ثمربخش باشد.

انتهای پیام/62001/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول