اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از قریب به 4 سال خدمت در دیار قومس

استاندار سمنان با مردم استان خداحافظی کرد/ رهی: خاطرات خوشی از سمنان دارم

استاندار سمنان در آیین معارفه رئیس کل جدید دادگستری استان سمنان به طور رسمی با مردم استان سمنان خداحافظی کرد.

استاندار سمنان با مردم استان خداحافظی کرد/ رهی: خاطرات خوشی از سمنان دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس رهی عصر امروز در آیین معارفه رئیس کل جدید دادگستری استان سمنان که با حضور حجت‏الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضائیه، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، استاندار سمنان و جمع زیادی از مردم، مسئولان، مدیران کل، قضات، وکلا و کارکنان دادگستری استان سمنان برگزار شد، پس از قریب به چهار سال خدمت در دیار قومس، از مردم این استان خداحافظی کرد.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی، هر کس به مردم بیشتر خدمت کند، درجه بالاتری دارد، گفت: قضات پشت درهای بسته قضاوت می‏کنند و با مردم به طور مستقیم روبه‏رو نیستند؛ در حالی که مدیران دستگاه قضایی از نزدیک در جریان امور قرار دارند و در بطن مردم حضور می‏یابند و این ارزشمند است.

رهی که کار خود را در کسوت استانداری سمنان از 19 مهر ماه سال 1388 آغاز کرده است، امروز پس از نزدیک به چهار سال خدمت در این استان، در این مراسم از مردم استان سمنان به طور رسمی خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، هیئت دولت در جلسه عصر روز یکشنبه، 15 مهر ماه خود، استاندار جدید سمنان را معرفی کرد؛ «محمد وکیلی» با تصویب هیئت دولت به عنوان استاندار جدید سمنان معرفی شده است که در روزهای آینده به طور رسمی فعالیت خود را آغاز می‏کند.

استاندار سمنان همچنین در این مراسم گفت: خاطره خوشی از استان سمنان دارم و مدیرانی که برای خدمت‏گزاری به این استان می‏آیند، باید قدر مردم آن را بدانند و افتخار کنند که در این استان خدمت می‏کنند.

رهی ادامه داد: امروز در استان سمنان، بستر مناسب و مطلوبی برای مدیران به منظور خدمت بهتر به مردم فراهم شده است.

امروز رئیس کل جدید دادگستری استان سمنان که با حکم رئیس دستگاه قضایی کشور به این سمت منصوب شده است، در آیینی با حضور معاون اول قوه قضائیه، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، استاندار سمنان و جمع زیادی از مردم، مسئولان، مدیران کل، قضات، وکلا و کارکنان دادگستری استان سمنان کار خود را در سمنان آغاز کرد.

با حکم آیت‏الله محمدصادق آملیلاریجانی، رئیس قوه قضائیه، «سیدمحسن مظهری» به عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان سمنان منصوب و معرفی شده است.

مظهری پیش از این در سنگر رئیس کلی دادگستری استان خراسان جنوبی فعالیت می‏کرده است.

احمد سیاوش‏پور، رئیس کل قبلی دادگستری استان سمنان اخیراً به عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان گیلان منصوب شده است.

انتهای پیام/2249/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول