اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

نقادان سینما مسافر متروی اصفهان می‌شوند

در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نقادان سینما با نقد فیلم‌های کوتاه مسافر متروی اصفهان می‌شوند.

نقادان سینما مسافر متروی اصفهان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، برنامه نقد فیلم‌های کوتاه فیلمسازان اصفهان همراه با اکران فیلم‌ها در سالن قطار شهری (مترو) در ابتدای خیابان کاوه از دیگر برنامه‌های این دوره از جشنواره است.

امسال فیلمسازان اصفهانی با 12 فیلم کوتاه در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شرکت کرده و انجمن سینمای جوان نیز در راستای تشویق نیروهای جوان و استفاده از هنرمندان و نقادانی که در این دوره از جشنواره میهمان اصفهان هستند، استفاده کرده و جلسات نقد فیلمی را برای این فیلم‌ها در نظر گرفته است.

این نقد فیلم‌ها که از ساعت 18 تا 20 در سالن متروی اصفهان برگزار می‌شود از روز سه شنبه با فیلم‌های «درس بزرگ» سهیلا نادری، «کاش ظهر نشه»نسیم سیفی پور و نسیم محمدی و «من و پلیکان» قدمعلی سعیدی آغاز می‌شود.

در روز چهارشنبه 17 مهرماه سال جاری «بید نابینا، دختر خفته» محسن صفوی، «یک روز رویایی» حسین طبیب‌زاده و در پنج شنبه 18 مهرماه نیز «بهار یعنی زندگی» لیلا جعفری و محمد پسران رزاق،«زنگوله» شکوفه جباری و «امید» بهروز یزدانی و مسعود برخورداری است.

انتهای پیام/63007/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول