اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/اختصاصی/ معاون اول قوه قضائیه در گفت‏وگو با فارس:

محسنی‏اژه‌ای خبر ورود قوه قضائیه به پرونده فوتبال را اعلام می‏کند

معاون اول قوه قضائیه گفت: محسنی‏اژه‌ای به عنوان سخنگوی قوه قضائیه، خبر ورود دستگاه قضایی به پرونده تخلفات فوتبال را اعلام می‏کند.

محسنی‏اژه‌ای خبر ورود قوه قضائیه به پرونده فوتبال را اعلام می‏کند

حجت‏الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی ظهر امروز در حاشیه آیین معارفه رئیس کل جدید دادگستری استان سمنان در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در پاسخ به این سئوال که این روزها شاهد اوج اظهار نظرها درباره تخلفات فوتبال و اذعان به پرداخت و دریافت رشوه از سوی برخی اهالی فوتبال هستیم و بهتر نیست قوه قضائیه در این زمینه ورود پیدا کرده و مسائل را بررسی کند، اظهار داشت: دستگاه قضایی همواره از حق و عدالت حمایت می‏کند.

وی تصریح کرد: سالم‏سازی جامعه یکی از مهم‏ترین اولویت‏های دستگاه قضایی است و در زمینه فوتبال و مشکلات آن نیز محسنی‏اژه‌ای به عنوان سخنگوی قوه قضائیه، خبر ورود دستگاه قضایی به پرونده تخلفات فوتبال را اعلام می‏کند. 

برخوردها بدون هیچ محدودیتی باید صورت گیرد

معاون اول قوه قضائیه همچنین گفت: ساز و کارهای رسیدن به سلامت اقتصادی همواره باید در دستور کار قرار گیرد و روش‏های اصولی و درست را در برنامه‏های اقتصادی دنبال کرد.

رئیسی بیان داشت: مسئولان دستگاه قضایی کشور، برخورد قضایی و انتظامی با ناهنجاری‏هایی که متأسفانه در حوزه اقتصاد دیده می‏شود را نفی نمی‏کنند و باید در این حوزه با قدرت بیشتری ورود پیدا کرد.

وی افزود: با اطمینان می‏گوییم که هر جا که برخورد قضایی و انتظامی در حوزه اقتصاد لازم باشد، دستگاه قضایی کشور پیشگام است و این برخوردها بدون هیچ محدودیتی باید صورت گیرد.

انتهای پیام/2249/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول