اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی:

ارتباط نزدیک پلیس با شهروندان یک امتیاز ویژه است

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی، ارتباط نزدیک نیروی انتظامی با شهروندان را یک امتیاز ویژه خواند که می‌تواند در برقراری نظم و امنیت حرف اول را بزند.

ارتباط نزدیک پلیس با شهروندان یک امتیاز ویژه است

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود خرم‌نیا بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از وظایف ناجا که در قانون اساسی به آن اشاره شده، برقراری امنیت در جامعه بوده و ناجا بر این اعتقاد است که حفظ و برقراری امنیت به تنهایی وظیفه یک سازمان نیست و همه ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادها در این امر نقش اساسی دارند.

وی افزود: برقرار کردن امنیت و آرامش در جامعه از مهم‌ترین ارکان حیات و پویایی یک جامعه به شمار می رود که اقشار مختلف مردم باید با مشارکت و تعامل با نیروی انتظامی در ایجاد آنها تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: اقتدار پلیس در سایه مردمداری، قانون‌مداری و روزآمدی و با رویکردی تکلیف‌مدارانه و نگاهی واقع‌بینانه به پدیده‌های پیرامونی حاصل شده است.

وی وجود ارتباط نزدیک نیروی انتظامی با شهروندان را یک امتیاز ویژه خواند و افزود: تعامل و همراهی مردم با نیروی انتظامی در موفقیت این نیرو بسیار حائز اهمیت است.

خرم‌نیا بیان داشت: ما امروز شاهد هستیم که مردم در حوزه‌های مختلف با پلیس ارتباط و همکاری دارند و نمونه بارز آن همکاری همشهری‌ها با پلیس 110 و درخواست مطالبات خود در حوزه امنیت و ارسال اخبار و اطلاعات لازم در راستای برخورد با جرایم مختلف در جامعه نمود خود را نشان داده است.

وی تاکید کرد: به عنوان نمونه در حوزه ترافیک آحاد مردم با ناجا در زمینه امنیت ترافیکی در معابر شهری و برون‌شهری همکاری دارند به طوری که سال به سال شاهد قانون‌مند شدن رفتار مردم و نهایتاً شاهد کاهش تلفات ترافیکی در معابر هستیم.

خرم‌نیا گفت: هدف و ماموریت نیروی انتظامی ایجاد بستری مناسب برای تامین امنیت همه مردم جامعه است و در این راه با تلاش و کوشش شبانه‌روزی کارکنان امنیت را برای آحاد جامعه به ارمغان می‌آورند.

وی تصریح کرد: امروز روزآمدی و حرکت سریع به سوی تخصصی و علمی شدن از محورهای اصلی و برنامه‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: نیروی انتظامی با اراده آهنین، ایمان و اعتقاد راسخ به ارزش‏ها و آرمان‏ها در جامعه در حال خدمت، تلاش و ایثار است.

انتهای پیام/60001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول