اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

نوجوان انتحاری خود را تسلیم مقامات امنیتی افغانستان کرد+عکس

یک نوجوان پاکستانی که قصد حمله انتحاری به نمازگزاران مسجدی در ولایت «هلمند» را داشت، خود را تسلیم نیروهای امنیتی افغانستان کرد.

نوجوان انتحاری خود را تسلیم مقامات امنیتی افغانستان کرد+عکس

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، ساعاتی پیش یک نوجوان پاکستانی که قصد حمله انتحاری به نمازگزاران مسجدی در ولایت هلمند داشت، خود را تسلیم نیروهای امنیتی افغانستان کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این نوجوان پاکستانی که «یاسر علی» نام دارد، قصد داشت وارد مسجدی در شهر «لشکرگاه» شده و در میان نماز کمربند انتحاری همراه خود را منفجر سازد.

به گفته مقامات امنیتی ولایت هلمند، این نوجوان قبل از ورود به مسجد و انجام حمله انتحاری خود و مواد منفجره همراهش را به نیروهای امنیت ملی افغانستان تسلیم کرد.

همچنین مقامات امنیتی هلمند مدعی شده‌اند که این نوجوان در خاک پاکستان و توسط طالبان این کشور آموزش دیده و جهت انجام حمله انتحاری به افغانستان اعزام شده است.

ولایت هلمند یکی از مناطق ناامن در کشور افغانستان بوده که بیشتر تحرکات تروریستی و شبه‌نظامی از این منطقه هدایت و رهبری می‌شود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول