اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن روز جهانی کودک‌ در کوهبنان برگزار شد‌

جشن روز جهانی کودک‌ به همت اداره بهزیستی شهرستان کوهبنان برگزار شد.

جشن روز جهانی کودک‌ در کوهبنان برگزار شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، همزمان با روز جهانی کودک و به همت اداره بهزیستی شهرستان کوهبنان پیش از ظهر امروز مراسم جشن روز کودک با حضور مسئولان و نوآموزان مهد‌کوک‌های این شهرستان برگزار شد.

این برنامه همراه با برگزاری مسابقات نقاشی و پرواز بادبادک‌ها در محل تالار اجتماعات کانون پرورش‌ فکری کودکان و نوجوانان کوهبنان برگزار شد‌.

فرج کریم‌پور سرپرست اداره بهزیستی کوهبنان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: کودکی دورانی بسیار زیبا اما زود‌گذر است که بچه‌ها در افکار بچه‌گانه خود مشغول هستند و همه چیز را آسان و راحت می‌بینند.

وی گفت‌: دین مبین اسلام‌، پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه‌ اطهار (ع) نسبت به این دوران سفارش‌های زیادی کرده‌اند و خود آنان رابطه‌ای بسیار صمیمی و دوستانه با کودکان داشتند و اغلب اوقات با کودکان به بازی می‌پرداختند و همواره برای آنان احترام خاصی قائل بودند‌.

کریم‌پور عنوان کرد: کودکان امید فردای خانواده‌ها و جامعه هستند و از این رو باید در تربیت آنان برای ایفای این نقش مهم توجه ویژه صورت گیرد، همچنین باید به حقوق کودکان خود بسیار توجه کنیم و آنها را برای اداره فردای کشور تربیت کنیم.

وی خاطر نشان کرد‌: نظام مقدس جمهوری اسلامی‌، حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و مسئولان ایران اسلامی به کودکان ارزش و احترام دادند، اینجاست‌ که کودکان که آینده‌سازان این نظام مقدس هستند باید با درس خوب خواندن و احترام به اساتید و معلمان خویش همچنین والدین بتوانند به جامعه خدمت کنند‌.

به گزارش فارس، همچنین جشن روز جهانی کودک به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان برای دانش‌آموزان پیش دبستانی در امامزاده بی‌بی عصمت کوهبنان برگزار شد.

انتهای پیام/80012/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول