اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلیل آباد:

تقوا و برخورد مناسب کلید حل بسیاری از مشکلات خانوادگی است

امام جمعه خلیل‌آباد با بیان اینکه هر خانواده‌ دارای مشکلات خاص خود است، گفت: کسی می‌تواند از این امتحان الهی نمره قبولی بگیرد که دارای تقوا و برخورد مناسب با دیگران باشد.

تقوا و برخورد مناسب کلید حل بسیاری از مشکلات خانوادگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، حجت‌الاسلام سیدرضا علوی صبح امروز در جمع پرسنل و خانواده‌های نیروی انتظامی این شهرستان از شیرینی و حلاوت محبت خدا به زوج‌های جوان گفت و افزود: اگر عشق و محبت بر پایه صداقت باشد هیچ اتفاقی در زندگی‌ها به وجود نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه هر خانواده‌ دارای مشکلات خاص خودش است، گفت: کسی می‌تواند از این امتحان الهی نمره قبولی بگیرد که دارای تقوا و برخورد مناسب با دیگران باشد.

علوی به امانت خدا که همان فرزند است، اشاره و اظهار داشت: در روز قیامت در صورتی که فرزند را درست تربیت نکرده باشیم، باید جوابگو باشیم و به این مهم توجه کنیم که تربیت فرزندان یک تکلیف است.

این مقام مسئول گذشت در زندگی را یک اولویت مهم نام برد و افزود: در صورت گذشت در زندگی از سوی یکی از طرفین هیچ موردی پیش نخواهد آمد و مشکلات و دعواهای بی‌مورد حل خواهد شد.

وی موبایل را علیرغم خدمات خوب، معضلی برای بعضی از خانواده‌ها دانست و خطاب به خانواده‌ها گفت: گوشی حریم شخصی افراد است و امروز یکی از مشکلات، همین گوشی‌های موبایل شده که پیامک‌هایی ولو به صورت شوخی رد و بدل می‌شود و موقعی که یکی از زوجین نگاهی به پیامک‌ها می‌کند، منجر به برخی اختلافات می‌شود.

وی احترام به خانواده‌های زوجین را هم مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول