اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

خانواده‌ها مراقب گرایش کودکان به بازی‌های اینترنتی باشند / فعالیت 250 مهد کودک در اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با هشدار به توسعه و ترویج بازی‌های اینترنتی در بین کودکان از خانواده‌ها خواست در این زمینه مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

خانواده‌ها مراقب گرایش کودکان به بازی‌های اینترنتی باشند / فعالیت 250 مهد کودک در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رویا احمدیان ظهر امروز در مراسم روز جهانی کودک در اردبیل اظهار داشت: گرایش به بازی‌های کامپیوتری و ورود به برخی از سایت‌های نامناسب زمینه آسیب بسیاری از کودکان و خانواده‌ها را فراهم کرده که باید در این زمینه مراقبت کرد تا دامنه آسیب‌ها گسترده نشود.

وی چاقی، کم تحرکی، بروز بیماری‌های مختلف و اختلال در بینایی را از نتایج و ثمره‌های بازی‌های اینترنتی توصیف کرد و گفت: در کنار آن اگر مراقبت لازم از استانداردهای بازی یارانه‌ای صورت نگیرد خشونت و برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی دامن کودکان و نوجوانان و حتی خانواده‌ها را می‌گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در بخش دیگر سخنان خود ضرورت مراقبت خانواده‌ها در خصوص برخی آسیب‌های اجتماعی دیگر در بین کودکان و نوجوانان یادآور شد و خاطرنشان کرد: اگر اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان را تقویت کنیم به یقین قادر خواهیم بود آنها را در انجام وظایف و رسالتشان یاری کرده و کمک کنیم.

احمدیان همچنین از فعالیت بیش از 250 مهد کودک در سطح استان اردبیل خبر داد و یادآور شد: این مهدها در مناطق شهری و روستایی فعالیت می‌کنند به طوری که بیش از 8 هزار کودک در این مهدها مورد مراقبت و آموزش قرار می‌گیرند.

این مسئول تصریح کرد: در این مهدها سعی می‌شود در تقویت اعتماد به نفس کودکان تلاش‌های گسترده‌ای صورت گیرد و والدین و مربیان مهدهای کودک باید از همان سنین خردسالی و کودکی با تربیت صحیح، فرزندان را برای یک آینده پرفراز و نشیب آماده کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از ارائه یک وعده غذای گرم به کودکان حاضر در مهدهای کودک اشاره کرد و ادامه داد: این طرح با هدف کاهش فقر غذایی و کمک به سلامت تغذیه کودکان انجام می‌شود که در مناطق روستایی با استقبال خوبی روبرو شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که به مناسبت روز جهانی کودک در سالن شهید آسمانی ورزشگاه تختی اردبیل برگزار شد برنامه‌های متنوعی نظیر سرود و نمایش و بازی برای کودکان به اجرا گذاشته شد.

انتهای پیام/62003/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول