اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

هیچ کاری برای مسئولان کشور اولویت‌دارتر از پرداختن به نیاز کودکان نیست

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر این که امروز هیچ کاری برای مسئولان کشور، اولویت‌دارتر از پرداختن به نیازمندی‌های کودکان نیست، گفت: غفلت از تعلیم و تربیت آنها، گناهی نابخشودنی است.

هیچ کاری برای مسئولان کشور اولویت‌دارتر از پرداختن به نیاز کودکان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی کودک در استانداری اظهار کرد: کودکان، مردان و زنان آینده این مملکت هستند که میراث‌دار تاریخ، فرهنگ و دستاوردهای گران‌سنگ ملت ایران خواهند بود و وظیفه تمام متولیان امر است که شرایط را به نحوی فراهم کنند که کودکان بتوانند مسیر تعالی و پیشرفت را با موفقیت طی کنند.

وی رفتار و گفتار بی‌تکلف و بی‌ریای کودکان را بهترین ویژگی آنها دانست و گفت: رفتار کودکان ما باید معرف یک مسلمان ایرانی باایمان و متمدن و باغیرت باشد و از جمله انتظارات از مدیران و متولیان امر این است که کودکان را با اخلاق و ادب و فروتنی بار بیاورند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این که کودکان، پرچمداران عزت و شرف پیشینیان خود هستند، خطاب به کودکان حاضر در مراسم، افزود: هر سال که می‌گذرد شاهد افتخارآفرینی فرزندان این مرز و بوم در تمام عرصه‌ها هستیم و ان‌شاءالله شما عزیزان هم در آینده، افتخار دیگری بر افتخارات میهن عزیزمان خواهید افزود.

وی با تبریک روز جهانی و هفته ملی کودک به همه کودکان میهن اسلامی، اظهار کرد: هدف از بزرگداشت این روز، تبیین نقش تعیین‌کننده کودک در جامعه است.

نصرتی همچنین از برگزارکنندگان مراسم روز جهانی کودک قدردانی کرد و با بیان اینکه از دیدن شور و نشاط کودکان در این مراسم ذوق‌زده شدم، افزود: هر کودک یک گل زیباست و تجمع آنها در این مکان، یک گلستان زیبا و با شکوه را رقم زده است.

وی ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه کودکان و مربیان و مدیران مهدهای کودک، گفت: خدمت به کودکان، عین افتخار است و ان‌شاءالله کودکان هم با افتخارآفرینی خود در آینده، پاسخ این زحمات و تلاش‌ها را خواهند داد.

در پایان این مراسم که با حضور یک‌هزار نفر از نوآموزان مهدهای کودک و کودکستان‌های تبریز برگزار شد، قطعنامه روز جهانی کودک با تاکید بر رعایت حقوق کودکان، توسط یکی از کودکان حاضر در مراسم قرائت شد.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول