اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

سرعین پیشانی نظام است / آبادانی سرعین نگاه فراملی می‌خواهد

معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: سرعین پیشانی نظام است چرا که در این قلب تپنده گردشگری شاهد حضور گردشگران خارجی و داخلی متعدد هستیم.

سرعین پیشانی نظام است / آبادانی سرعین نگاه فراملی می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میر جعفریان ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار سرعین اظهار داشت: امید است شورای دور چهارمبا خدمات‌رسانی بهینه مشکلات موجود شهر را برطرف کنند.

وی تصریح کرد: انتظار ما از شهردار جدید این است که در شان و منزلت مردم با همراهی و هماهنگی اعضای شورا قدم‌های بلند و محکم بردارد.

معاون عمرانی استاندار اردبیل یادآور شد: چون شهر سرعین متعلق به کل ایران است در واقع می‌توان گفت سرعین پیشانی نظام است بنابراین باید قدم‌های اساسی، برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت با دید کلان در سرعین تدارک دیده شود.

میر‌جعفریان افزود: شهر سرعین شهر منحصر به فرد است و نیاز است سرمایه‌گذاران جهت سرمایه‌گذاری در این شهر مشارکت داشته باشند تا شاهد شهری توسعه یافته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه شهر سرعین نیازمند زیرساخت‌های گردشگری است، عنوان کرد: اگر زمان ماندگاری مسافر افزایش یابد قطعاً درآمد مردم هم افزایش خواهد یافت.

میر‌جعفریان هدایت نیروی انسانی، تکریم ارباب رجوع و تعامل را وظیفه اصلی شهردار عنوان کرد و گفت: وقتی 10 برابر جمعیت در فصول سال در سرعین مستقر است باید با آینده‌نگری بلند هدف‌گذاری شود و معابر شهر هم باید پاسخگوی جمعیت موجود و ترافیک باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم امام جمعه سرعین نیز در سخنانی گفت: نظام جمهوری اسلامی نظام مقدسی است در این نظام خدمتگزاری به کسانی نصیب می‌شود که جزو بندگان صالح باشد به اعتقاد نظام مقدس استانداران مانند مالک اشتر و فرمانداران هم مانند سلمان فارسی هستند. 

محمود اصغری تصریح کرد: با توجه به مراجعات زیادی که به شهرداری می‌شود باید این مجموعه به یک مجموعه توانمند و خدمتگزار تبدیل شود.

*کمربندی سرعین در چهار سال اجرا تنها 5 درصد پیشرفت دارد

فرماندار سرعین نیز در این مراسم ابراز داشت: خدمتگزاری در هر زمانی ممکن است مهم نیست فرد خدمتگزار بومی باشد یا غیر بومی مهم این است که فرد به خدا توکل کند و به خاطر رضای خدا کار کند.

علی واحد با بیان اینکه شهر سرعین شهر توریستی و گردشگری است، تصریح کرد: مسئولان شهر در چهار فصل آماده ارائه خدمات به گردشگران هستند و هدف اصلی‌شان تنظیف شهر و رفع مشکلات و معضلات شهری می‌باشد البته مردم در این زمینه مشارکت خوبی دارند و از اینکه در سرمایه‌گذاری هم مشارکت فعالی دارند، برگردن ما حق دارند.

وی از شهردار جدید خواست تا با تعامل بیشتر کارها را پیش برده و از نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران استفاده کند چرا که شهر سرعین بعد از مشهد دومین شهر گردشگر‌پذیر کشور است و روزانه 200 هزار نفر وارد شهر شده و از آب‌های گرم و مناطق دیدنی شهر استفاده می‌کنند.

فرماندار سرعین جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی، رفع تبعیض، تکریم ارباب رجوع و تعامل با اعضای شورای شهر را از شهردار جدید خواستار شد و گفت: باید اعضای شورای شهر و شهردار در توسعه همه جانبه شهر پیشقدم شوند چرا که اگر به دنبال آن هستیم که شهر توسعه یابد قانون و مقررات را باید رعایت کرده و تبعیض را که ٱفت شهر است، کنار بگذاریم.

وی با انتقاد از کندی عملیات اجرایی کمربندی سرعین نیز ابراز داشت: در طول چهار سال اخیر این کمربندی پنج درصد پیشرفت داشته و این امر نشان می‌دهد مشکلات شهری چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

انتهای پیام/62004/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول